• Cajsan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Min man vägrar att välja kläder till sonen! Han har gjort det några gånger och jag har varit lite missnöjd med matchningen.... så nu vill han inte ens försöka!

• Cajsan

mollan nu: fanns flera stycken i solna i fred! Kolla med dom!

• Cajsan

Åhh....såg nu den rosa molnoverallen.... Snälla kan någon säga att den bruna är snyggare? Har nämligen redan den bruna till dottern, men nu blev jag så sugen på den rosa!!!! Rosa och Brunt är ju så SNYGGT!!! Suck!

• Cajsan

charmmiss: På vilket lindex har du hittat all rea? Där jag var så var det jätte utplockat - tråkigt!

• Cajsan

charmmiss: Attans...då bor jag på "fel" sida sverige!

Fru Indosaurie: vart bor du? Jag var i Solna (om du bor på samma sida sverige som jag) och där var jätte utplockat!

• Cajsan

Fru Indosaurie: Bodde i Sumpan förrut! Håller med om Lindex där + att det bor så mycket barn i sumpan, så det är ofta utplockat! Hjälp, vad ska jag tipsa om??? Har hittat på Stinsen ibland (nu har de väl byggt klart?!) Kanske kan Vällingby oxå ha? (håller väl oxå på att bygga om?!) Kista har alltid dåligt utbud tycker jag! Tidigare har hötorget haft ganska bra utbud (om man orkar dit?!) Outleten i Barkarby brukar inte heller ha så mycket på barn/baby tycker jag!

• Cajsan

Fru Indosaurie: Visst e det konstigt, man bor i Sthlm med världens utbud av Lindex och ändå är det oftast jättedåligt utbud!!!! Trist! Blev så avis på charmmiss inköp! Får nog åka till Göteborg! Hur lång tid kan det ta? Typ 5 timmar eller nåt... då är jag framme strax innan 19! Undrar om det finns något kvar på rean då?

• Cajsan

Fru Indosaurie: vet du förresten hur Lindex Odenplan är... har inte varit inne där vad jag vet?! (skumt faktiskt!)

• Cajsan

mollan nu: Twilfit låg där förrut? Hur brukar deras rea vara?

• Cajsan

Fru Indosaurie:

mollan nu: men det var ju som jag skrev då.... svårt att hitta bra Lindex i Sthlms-området! Suck! Får flytta till GBG!

• Cajsan

mollan nu: Fleeceoverallen med stjärnor var ju jättesnygg! (me like!)

• Cajsan

minigrynet: du får söka på GUSTAVSBERG. Lycka till! (jag verkar ju vara superdålig på att länka! )

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)