• solida

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snorky skrev 2007-11-16 22:08:59 följande:
    jag vet inte... men jag velade ett bra tag på att köpa åt min 2½-åring. Det blev inga till slut. Han har just nu stl 98 eller 104. Han går på pottan själv om dagarna men har blöja om nätterna. Jag tycker det är jätteopraktiskt med hängselbyxor eftersom han är självständig och gärna går o kissar själv på pottan o att då krångla med knapparna (trots att det är tryckknappar) skulle bara bli ett irritationsmoment för honom.
    Ja, det är ju så jag tänker... Men de är bra fina... Men jag tror jag skippar dem ändå. Hade de funnits i 86 hade jag köpt dem, för än så länge känns han lite som en "bebis" eftersom han kryper och så (10 mån). Tycker de där byxorna skulle varit på baby istället egentligen (fast gärna upp till stl 86).
  • solida
    Snorky skrev 2007-11-16 22:16:21 följande:
    ja, jag har 86 till min snart 11 månader gamla son. Jag har satt resår i benslutet och då sitter de alldeles lagom på honom! Han har 74/80 annars!
    Ja min son har 80/86 nu, så ett par såna i 86 hade ju varit superbra. Blev så fint också att sätta resår i (som jag sett i bildtråden). Men, men... när de precis kommit var jag lite velig och visste inte hur jag skulle göra och sen tog de slut! Så kan det gå. Det kommer nog snart in nåt nytt som jag bara måste ha.
  • solida

Har ni sett de nya mjukisarna på flick t3b2? De är ju jättefina! Bred mudd upptill och nertill. PLUS dragsko i midjan. Fanns i rött och rosa och grått vad jag såg. Jag köpte ett par röda till Milo i stl 86.

Sen vill jag bara tipsa om lindex i Solna centrum. Var där idag, och de har verkligen ALLT som jag sett här i tråden, både gammalt och nytt (förutom den bruna molnoverallen...)! Så himla fina grejer. Jag hade tyvärr inte så mycket pengar med mig men annars hade jag köpt de gubbrutiga hängselbyxorna, snigeltröja, djungelpyjamas och veloursnickisarna.
    Får nog åka tillbaka en annan dag tror jag.

• solida
    astrid33 skrev 2007-11-20 16:39:51 följande:
    Ärsch, sorry la den i feltråd.
    Tack tack! trevligt att se honom dubbelt upp!
  • solida

Inna H skrev 2007-11-21 11:02:02 följande:

Visst är det så att: om vissa kläder inte finns i butiken där man bor kan man beställa dem via Lindex Online och få det gratis levererat till den butik man vill hämta ut det i?
    Njaej... Det kostar 19 kr i porto... Spelar nog ingen roll om det råkar vara slut i just din butik.

Vad ska man klä en liten pojke i på julafton? Finns ju himla fina klänningar, men vad ska Milo ha på sig? Han kommer vara ett år ganska precis (fyller 4/1). Finns det några fina byxor?
  • solida
    snigelina skrev 2007-11-21 11:06:56 följande:
    Jag vet vad jag skulle haft på en liten pojke, men det är inte Lindex utan "lite" dyrare Katvigs julkollektion är urfin, särskilt tröjan till pojkarna!
    Har du någon länk? Jag har ingen koll på alla dyra märken...
  • solida
    charmmiss skrev 2007-11-21 11:14:56 följande:
    wow, vad snygg den var. men dyyyr.
    Ja, väldigt dyr... Tror inte riktigt det är nåt jag har råd med. Men det är kul med lite inspiration!
  • solida

Jag är mer på jakt efter byxor... Vad tycker ni? Jeans eller mjukisbyxor vill jag inte att han ska ha på jul... Skulle vara kul om man kunde klä upp honom lite (fast inte direkt i kostym och slips... ). De rödrutiga (skotskrutiga) byxorna från lindex är ju jättefina, men de är slut på lager i 86.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)