För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Har ni sett de nya mjukisarna på flick t3b2? De är ju jättefina! Bred mudd upptill och nertill. PLUS dragsko i midjan. Fanns i rött och rosa och grått vad jag såg. Jag köpte ett par röda till Milo i stl 86.
Sen vill jag bara tipsa om lindex i Solna centrum. Var där idag, och de har verkligen ALLT som jag sett här i tråden, både gammalt och nytt (förutom den bruna molnoverallen...)! Så himla fina grejer. Jag hade tyvärr inte så mycket pengar med mig men annars hade jag köpt de gubbrutiga hängselbyxorna, snigeltröja, djungelpyjamas och veloursnickisarna.
Får nog åka tillbaka en annan dag tror jag.
Här finns en bild på Milo i röda mjukisar (flick t3b2, 99 kr) och body (baby t3b2, 69,50 kr):
www.familjeliv.se/krypin/solida/gallery/phpnnfjla.jpg
Vore jätteglad om nån av er trevliga PLUS-medlemmar kan lägga in den i bildtråden...
Inna H skrev 2007-11-21 11:02:02 följande:
Jag är mer på jakt efter byxor... Vad tycker ni? Jeans eller mjukisbyxor vill jag inte att han ska ha på jul... Skulle vara kul om man kunde klä upp honom lite (fast inte direkt i kostym och slips... ). De rödrutiga (skotskrutiga) byxorna från lindex är ju jättefina, men de är slut på lager i 86.