• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

asså man borde ju kunna det med tanke på att man kan göra så på typ hm rowells.. man måste ju kunna få returnera sånt som inte passar.. jag kommer välja att hämta mina varor i närmsta lindex butik då kan jag ju fixa returen direkt.. jag tar bara me mej sonen så han får testa vilken stlr som passar bäst. betalar gör jag ju samttigt i butiken.

• Line80

Tack för hjälpen igår tjejer med camo jackan.. jag hade sån tur att det fanns kvar i Lindex butikn på lunchen.. för 199:- blev strl 92, 98 såg tok stor ut och när jag kom hem och provade va 92 perfekt.. tom lite lång i ärmarna så det va tur att jag inte tog större!
    Den va dessutom jätte snygg på min grabb.. lite längre modell så den går ner över rumpan.

• Line80
    philmKarin skrev 2007-10-19 20:08:03 följande:
    Line80: köpte du uggledressen nu och vilken stl fick du tag i??Lollypop: Var det uggletröjan du hittade i stl 92 alltså - var handlar du ?
    vilken uggledress?
  • Line80

För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80

• Line80
    Line80 skrev 2007-10-19 20:50:44 följande:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80
    kopierat från TS
  • Line80
    snorky Erkänn att snigeltröjan är en klar favorit!! Dina killar är ju för söta
  • Line80

dom där rödrutiga byxorna känns lite för punkiga för min smak samma sak med kjolen men jag känner att ju mer jag kollar in det i bildtråden så blir jag sugen att köpa det som julaftons kläder till mina troll.. åså hittade jag den perfekta tröjan att ha till byxorna.. men jag vet inte om jag gillar rutigt ju.. gahh va svårt. hjälp mej
    lollypop du kan väl visa upp lite modellbilder me dom

• Line80
    lollypop skrev 2007-10-19 23:13:24 följande:
    Det blir tyvärr lite svårt...Sonen är iväg (med kläderna ) hos mormor tills på söndag.Lillan sover och ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte hittat det perfekta att ha till kjolen. Har kollat på en del alternativ. Men inget som kändes hundra!Tar tacksamt emot förslag!!! Men kan du hua dig till på söndag så kan jag fixa bilder på sonen i brallsen
    jaaa jag menar inte nu på stört.. fattar väl jag me att barnen sover den här tiden
    nej men ta det när du får tillfälle.. ja vad ska man ha till kjolen?
    Brandstrom har iaf den perfekta tröjan till byxorna
  • Line80

jag är oxå kvar men har varit på väg i säng bra länge nu så sluta skriv så jag kan slita mej
    behovet av kläder finns väl alltid avslutar jag me då.

• Line80
    Snorky skrev 2007-10-20 20:48:23 följande:
    iaf i de 3 butikerna som finns här i Örebro... Marieberg o de två på stan.
    det va det här i sthlm me
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)