Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Finns s.k. Pippi-tröjor på www.pippilotta.se, där kostar dom 139 kr och finns ifrån stl 86/92.
    Men deras är finare än Lindex tycker jag, men 86/92 kommer dröja innan dottern kan ha!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Tycker ibland att det känns lite underligt att det släpps så mycket klänningar som är (i mina ögon) väldigt somriga, såsom dessa stjärn-klänningar, när det är november/december.

Jag tycker också att dom är fina och coola, och skulle absolut kunna ha en sån på dottern, men rent spontant när jag ser dom tänker jag på sommaren.
    Rätt härligt iofs att bli påmind om sol och värme!

• miniGrynet
    softsofie skrev 2007-11-25 22:27:40 följande:
    minigrynet gud vad söt pjyamas.vilka storlekar fanns den i?å du...vilken söt tjej
    Tack!

Ja du... den fanns på deras "baby-avdelning", men jag är osäker på hur stora dom kläderna är hos dom.
    Den Elise har är i alla fall 74/80.
    Kanske finns till 86/92...
    Den är jättesöt!!
  • miniGrynet
    FrogLeg skrev 2007-11-25 22:28:05 följande:
    De är väl så... Nu är de vår och sommarkläder som ploppar in Snart kommer vårkatalogen från HM
    Den har jag redan fått! Vår/sommar-katalogen!
    FrogLeg skrev 2007-11-25 22:32:10 följande:
    MiniGrynetPå tal om undligt... Hur många gånger har jag inte varit med om att mitt i den varmaste sommarhettan packa upp varmfodrade stövlar / boots... De är så de är med kläder skor, fast de känns helknasigt.
    Ja, det är väl så det fungerar helt enkelt!
  • miniGrynet

Mollie

Vilken fin!
    MÅSTE till Åhléns...

• miniGrynet
    Mollie skrev 2007-11-25 23:53:01 följande:
    Ja, jag fick göra en extra runda idag ju! Bara för att jaga lite Barbapapa kläder... Hihi!
    Haha!
  • miniGrynet
    2007 Mamma skrev 2007-11-26 20:54:43 följande:
    lillronya: Tunikan med elefanter på är den inköpt nu eller länge sen? Pris & storlekar?????
    http://shop.hm.com/se/?action=viewproduct&modelnum=601561&originalmodelnum=601561&dept=BARN_FLI_OVE_TOP_SMA&colorcode=B&bookmark=false&modelpath=

Finns fortfarande!
    Den är såå söt, har den till dottern också!

Hoppas länken fungerar!

Annars finns den på H&M, barn, toppar flickor, stl 86-128 sida 3.
  • miniGrynet

selmas

För mig att det finns många enfärgade polo-tröjor på H&M.

• miniGrynet
    Mollie skrev 2007-11-26 23:54:58 följande:
    Va finns ballong body och byxor i 86/92?? Har bara sett dem i 80... Vart hänger de i större än 80?? Ville ju ha men ville satsa på 86 ju!
    Men de hänger väl på samma avdelning, då den går upp till 86.... Eller jag kan ha fel, då jag själv inte tittat på dessa alls (gillade dom inte).
    Är det dubbelstorlek på dom då? Annars borde de finnas till 86 i alla fall.

Hoppas du hittar!
  • miniGrynet
    milimina skrev 2007-11-27 14:09:05 följande:
    jag ska gå på lindex idag dels leta nåt till junior att ha på jul/nyår, dels ev köpa en julklapp eller två.är det nån som vet om hm har mycket hello kitty kläder nu? min guddotter äääälskar hello kitty!
    Finns massa med Hello Kitty på H&M!

Om du har fått vår/sommar-katalogen så finns det en hel del där också, men det leveraras inte innan jul tror jag, om det var tänkt som julklapp.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)