Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Gtr - vilket HM hittade du nyckelpigetunikan på? Den var superfin!

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    3 barns mor skrev 2007-10-23 14:21:07 följande:
    Beställde den på nätet hittade inte den i butik.
    Samma här - fick beställa tunikorna med elefanter på natet eftersom de aldrig kom till butikerna verkar det som
  • philmKarin

Har ni förresten sett Hollys-inspirerade klänningen på Kappahl? Den är i beige plysch med bruna fyrklöver på har jag för mig... i bebisstorlekar. 

• philmKarin
    Kottten skrev 2007-10-23 22:20:53 följande:
    Jajjamen visst gör de det! I "min" butik finns det en "rosa" stång, med typoska flickkläde o en lite merblå... fast de e rätt nyligen de har gjort så när ja funderar... men du menar att det är möjligt att jag har missat de bruna molnbodysarna fastän jag är nere o kikar MINST en gång i veckan . Låter ju rätt logiskt för inte skulle de väl ta in rosa o strunta i de bruna... suck... för väl höra om de tänker ta in fler, eller är de slut???
    Min butik fick bara in de vit/rosa molnbodysarna så det är säkert samma med din .
  • philmKarin

Hm... den här mailkupongen - gäller den bara om man handlar med Lindex kreditkort??

• philmKarin
    Princess Leia skrev 2007-10-23 23:04:40 följande:
    Jag fick hem min kupong 30% idag. Kan man handla med den på internet oxå?? Jag antecknade internetkoden  innan jag handlade idag!?
    Ja det verkar fungera
  • philmKarin
    Sammet skrev 2007-10-24 13:52:22 följande:
    Ska skaffa en fleeceoverall (eller liknande) till tösen. På dagis sover de utomhus i sina vagnar och tipset från dagis var att sova i en fleeceoverall som är mjuk och varm?Är Lindex- overallerna de lurviga varianterna som vanlig fleece? Det ska ju inte bara SE varmt ut, ut utan vara det också!Klart att det finns filt också
    Antar att du menar de pilé-aktiga overallerna som finns/funnits. Tyra hade den mörkrosa jackan med hjärtan i och jag upplever att den var varmare och tjockare än en vanlig fleeceoverall/jacka...
  • philmKarin
    milimina skrev 2007-10-24 14:12:45 följande:
    jag köpte djurtunikan (som ska sys om till tröja) och snigeltröjan idag, är så nöjd! djurtunikan är ju hur fin som helst, synd att det inte finns fler plagg i det tyget.
    Lånkisar i det tyget hade ju varit underbart *föreställer mig drömmande*
  • philmKarin
    Sammet skrev 2007-10-24 14:15:25 följande:
    Aha. Tack! Då behöver jag nog inte vara orolig för att hon ska frysa i en lurvig heller
    Vet inte om den nya grå med L på bröstet är riktigt samma material dock... Men oj va fin den blev "ut-och-in" !!
  • philmKarin
    solida skrev 2007-10-24 15:22:16 följande:
    Ja! Starta en till! Där man får prata och även lägga in bilder från de andra trådarna! Nej, men självklart får man välja vilken tråd man vill eller skriva i alla. Jag sitter och planerar vad jag ska köpa på fredag när jag ska få SHOPPA! Är i desperat behov av jeans. Är det någon som vet om det finns snygga på HM eller nån annan butik med ok priser? Man har det ju inte så fett för tillfället men just nu är det verkligen kris på jeans-fronten. Ska helst vara riktigt mörkblå och smala.
    Jag gillar HM:s squin - stuprör som finns i flera färger/tvättar.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)