Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

AsfaltsBlomma skrev 2007-10-18 14:36:07 följande:
    Ooh det vill jag ha! Var det i storlek 86 och uppåt?
    Japp!
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-18 22:05:35 följande:
    åhh jag vill oxå beställa men är rädd att jag väljer fel strl vilken jag än väljer kan man inte beställa en av varje men bara ta den man vill ha när man hämtar det?
    Du kan returnera kostnadsfritt i butiken så det måste du kunna göra direkt
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-18 22:05:35 följande:
    åhh jag vill oxå beställa men är rädd att jag väljer fel strl vilken jag än väljer kan man inte beställa en av varje men bara ta den man vill ha när man hämtar det?
    "Retur i någon av Lindex svenska butiker
    Bästa sättet att returnera en vara är att vända sig till någon av Lindex svenska butiker. Kunden måste kunna uppvisa den följesedel som medföljer varan vid leverans. Återbetalning sker direkt i butiken. Vid betalning med Lindex Club-konto sker återbetalning genom att använt kort krediteras. Avgifterna är de samma oavsett hur många varor Kunden köpt. Vid delretur återbetalas därför inte expeditions-, betalnings- och leveransavgifter. "
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-10-18 22:12:15 följande:
    asså man borde ju kunna det med tanke på att man kan göra så på typ hm rowells.. man måste ju kunna få returnera sånt som inte passar.. jag kommer välja att hämta mina varor i närmsta lindex butik då kan jag ju fixa returen direkt.. jag tar bara me mej sonen så han får testa vilken stlr som passar bäst. betalar gör jag ju samttigt i butiken.
    Nej, du måste betala innan om du ska få det till din butik. Men ruternera går som sagt bra att göra direkt.
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-10-18 22:15:00 följande:
    snigelina:Du har då svar på allt, överallt !!! Tack för att du finns
    Haha! Det är ju bara att leta så hittar man svaren
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-10-18 22:17:52 följande:
    Ja, men du är verkligen en av få som (orkar) gör det! Och till andra till på köpet!Det ska premieras!!!
    Tack Generad
  • snigelina

Tillbaka från Lindex-shopping! Det blev två djurtunikor köpta med 30%-kuponger och två par grå plyschbyxor+röd baströja från t3b2. Vår butik hade även fått påfyllning av de mörkrosa plyschbyxorna!

Bild på tunikorna finns i bildtråden.

• snigelina

Orättvist att ni andra har så bra reor Här hittar jag aldrig nåt roligt på rea

• snigelina
    Snorky skrev 2007-10-25 07:52:44 följande:
    wheee... idag ska jag shoppa Fråga mig inte vad men jag ska iaf iväg o kolla läget! Funderar på att reklamera den gråa gitarrtröjan också... för den är INTE snygg asså! Gitarrerna är helt spruckna, o avflagade på vissa ställen!
    Jag ska också iväg idag Har planerat ett inköp av jul/nyårsklänning till minstingen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)