Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

AsfaltsBlomma skrev 2007-11-27 20:14:49 följande:
    De han har nu är stickade ifrån HM. Är inte heller så höga. Var finns dessa med dragkedja? Är kanske värda att testas.
    Såhär ser dom ut ifrån PoP, vi har dom, funkar kanon. Inte hunnit använda dom sååå mkt ännu eftersom det inte blivit riktig vinter, men dom är väldigt smidiga att sätta på!
    Och dom sitter åt lite (med resår) vid handleden också, så dom sitter kvar bra och håller också tätt (tror jag!).

http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=2251
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    lewwe skrev 2007-11-27 19:51:05 följande:
    Såg att det kommit in nya tunikor i shopen på flick, de va t 3 bet 2. Lindex har haft mycket tunikor i den modellen men jag har aldrig haft någon men blev lite sugen nu. Sitter de bra eller, har fått för mig att det blir lite bökigt vid bröstpartiet med tröja också!!??
    Elise har en sån, som hon fick när hon fyllde 1 år, men den är aldrig använd.
    Provade den häromdagen, och den är ju söt, men lite för klockad för min smak.
    Rätt tight att få på också tyckte jag.

Men trångt med en tröja tror jag inte att det blir, men det har vi inte testat.
    Det är ju knappar där, men själva tunikan är ju inte "större" där än om man har en vanlig klänning.

Den här modellen har Elise, men den hon har är ljusrosa och beige i mönstret.
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=833119&parentid=0&color=647633&NewView=true
  • miniGrynet
    Solida
    Vilken fin liten kille!
    Byxorna var jättefina!

Ang H&M så har jag gått och klurat på ett set som finns där, är en vit blus och så är det en brun kjol med hängslen till.
    Kjolarna vi köpt till Elise för jul och nyår är så långa, funderar på om dom får bli till något annat tillfälle lite längre fram i vår och köpa det här setet istället och ha på jul.

Nån som vet vilket jag menar?
    Finns inte på nätet vet jag. Tyvärr!
  • miniGrynet
    Lindadjo skrev 2007-11-28 14:55:21 följande:
    Jag la in en bild på en ny pyjamas jag inte sett tidare i bildtråden, köpte den igår. Har någon mer sett den eller är det en rykande färsk nyhet?
    Har sett pyjamasen tidigare i bild-tråden, men den är fin så den är värd att visas igen!
  • miniGrynet

Vad kul att det är flera som sett setet på H&M med kjol och blus!

Tråkigt att hängslena är så, passar dom på era barn nu då eller hur gör ni?
    Går det att sy ihop dom så att dom blir kortare eller vad tror ni ni som har dom hemma och kan spana.

• miniGrynet
    Coca cola light skrev 2007-11-28 20:39:51 följande:
    Jag har precis beställt snigelbodyn på onlineshoppen och då använde jag rabattkoden som gav 50 kr i rabatt. Men det drog av 62.50kr istället så jag fick bodyn för 7kr. Inte ialla va? Jag betalade totalt 26 kr. Är det någon mer som varit med om samma sak när ni beställt?
    Fast å andra sidan måste man väl beställa för 200 kr? Eller gäller inte det om man beställer till en butik?

Bra pris!
  • miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-11-28 21:36:48 följande:
    Va fina kläder de sänkt för oss mammor tyckar jag på webben Ska testa koden här över o shoppa lite till
    Jag tyckte också det, men när jag hade lagt dom i varukorgen idag på dan (precis när jag fick mailet ifrån dom om paketet och de sänkta priserna) så fanns de inte kvar stod det.
    Så det gick inte att beställa. Slutsålda.

Jätteunderligt!
  • miniGrynet
    Pochahontas skrev 2007-11-28 22:51:23 följande:
    Liiite långt ifrån mej...hehe Bor i Skåne Annars tack.
    Dom kan ju skicka mellan butikerna om man vill det, så då ska du kunna få det till din butik, ska kosta 19 kr eller nåt sånt.
  • miniGrynet
    Sassah skrev 2007-11-29 11:08:35 följande:
    Nu har jag beställt Hängeljeansen online, men det blev 62,50:- i rabatt?! Hoppas att jag får ett exemplar utan knäppa knappar bara. Hur är de i Storlek, köpte 80, vid vilken ålder har era dessa i strl 80?
    De som vi returnerade var i stl 80, och dom var ca 3 cm långa i benen på dottern som är 15 månader.
    Hon är å andra sidan lite mindre än "normen", men tyckte nog att de satt rätt bra ändå.

Hoppas du får ett bra par byxor!

Idag var vi och handlade lite på Lindex och en annan barnaffär vi har i vårt centrum, ska lägga upp bilder lite senare!
  • miniGrynet
    Pochahontas skrev 2007-11-28 21:53:34 följande:
    Men fy, vad deppig jag blev nu! Tänkte beställa den där fina tunikan i 86 också... Men den var slut! Den som är så fin!!! Och inte fanns den på Tradera heller! Nu blev jag riktigt depp!
    Den finns i flera storlekar på mitt Lindex, kollade på dom idag, men sambon gillade den inte så det blev ingen sån till dottern.
    Så visst finns den kvar!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)