Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

De har fått in velourbyxor till större tjejer, från strl 116 Vad bra! Då slipper jag fundera på vad jag ska köpa, för stortjejen behöver mjukisbyxor 

• snigelina
    Majalaja skrev 2007-11-15 20:48:27 följande:
    Ja, varför skulle man inte? Jag menar, långkallingar till en ettåring är ju bara sååå opraktiskt! Kasar upp hela tiden och så blir benen ändå kalla! Nackdelen med strumpbyxor dock är ju att de flesta saknar halkskydd...
    Men det tycker jag är bra! Blir tokig när det finns halkpluppar på strumpbyxor!
  • snigelina
    Majalaja skrev 2007-11-15 20:54:09 följande:
    Jaså, varför då? Det är väl praktiskt?
    Föredrar mockasin eller typ bobux istället. Vill inte byta kläder bara för att vi ska gå ut..
  • snigelina
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-15 20:59:40 följande:
    Min tjej är ju 6 månader och jag kan inte förstå varför de har halkpluttar på hennes pyttesockar??? Känns lite onödigt särskilt nu när man hör det om kylan...
    Men man kan ju köpa utan

Sen finns det ju barn som reser sig upp vid den åldern..
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-11-16 12:05:28 följande:
    Finns ju på nätet! Varför inte beställa hem därifrån, till din butik så kostar det inte ens något porto.
    19 kr kostar det.
  • snigelina
    Sonen skrev 2007-11-16 09:05:38 följande:
    Är det inte typiskt att de gör molnoverallen i rosa till förmån för flickorna... Varför inte blå då också??
    Ja, blått passar mina tjejer i, det hade varit bra!
  • snigelina

Jag har inte fått nån kupong Surt..

• snigelina
    Line80 skrev 2007-11-17 20:54:50 följande:
    såg förresten att det fanns ett jätte fint nattlinne som tillhörde pyamasen med djuren.. men den fanns tyvärr inte kvar i dotterns storlek.
    Men vad roligt! Våra tjejer vägrar pyjamas, så jag sörjde lite att jag inte kunde köpa den

De bruna mockasinerna med hjärtan köpte vi tidigt i höstas ur reakorgen för 15,50! Fast jag tror de var felmärkta Köpte även ett par rosa med vit/brunt prickmönster. Ibland ska man ha tur tydligen..
  • snigelina

Nån som kan ge mig inernetkoden på kupongen? Har letat igenom massa sidor utan att hitta och har inte fått någon kupong än

Kanske en idé att lägga in koden i TS? Det blir ju bara tre/tråd, så det är väl inte så farligt.

• snigelina

Köpte silverkjolen idag till 5,5-åringen men OJ, så trång den är!  Hon är en smalis, men den sitter åt ordentligt om magen och dragkedjan är jättetrög, så den får vi lämna tillbaka Tråkigt på en så fin kjol..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)