Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-11-07 22:23:54 följande:
    vad är det för fel på rosa då? jag menar varför kan inte en kille ha det?
    Han kan ju bli homosexuell... och smitta andra barn - eller hur var det nu ?!?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin

Sorry Bess! Min inlägg om rosa på pojkar var inte heller personligt menat till dig utan snarare till samhället/klädindustrin som är så tråkiga och ska dela upp allting i tjej och kille hela tiden...
    Sen tycker jag av nån anledning det är lite jobbigt när alla antar att T är en kille bara för att hon har jeans eller brunt på sig . Idag på öppna förskolan var det en norsk tjej som sa: Tyra - det var ett ovanligt killnamn .
    Hon hade iofs baggyjeans och armégrön kicklingtröja på sig

• philmKarin
    annie dark skrev 2007-11-08 19:50:54 följande:
    Köpte molnmockisarna idag, så fina!På mitt LIndex fanns flera molnbodysar.Tänkte sy att par molnbyxor till tjejen, svarta med vita moln, behöver lite stylingtips. Ska jag ta svarta muddar eller röda?Måste sen bara berätta lite om lilltjejen, idag är hon 5 månader och sitter utan stöd i upp till 40 s. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt!
    Röda låter fint . Var har du fått tag på tyget - är det G. Axén ??
  • philmKarin
    aneka skrev 2007-11-09 19:49:34 följande:
    finns det något rabattnummer som gäller på lindex webshop nu?
    Inte vad jag vet
  • philmKarin
    krinzon skrev 2007-11-09 22:06:18 följande:
    Åhh dom fina moln mockasinerna fanns inte på "mitt" lindex... Såå typiskt! Och jag har ju ingen lust att betala frakt osv från postprder... Måste ge mig iväg på jakt under helgen
    Kommer säkert dit också... mitt Lindex fick in dom igår.
  • philmKarin
    Bess skrev 2007-11-10 00:06:03 följande:
    Vet inte vad Lindex hade för pyjamasar förra vintern, så jag kan tyvärr inte uttala mig om dom liknar den jag köpte på HM häromdagen. Jag kan ta ett kort på denna pyjamas om intresse finns.Såg att nån skrivit att molnmockasinerna fanns i brunt o svart. Men det e nog inte svarta dom e, utan blåa
    Jag har kort på "molo"-pyjamasen. Den är murrigare i färgerna än den som Lindex hade förut (har ju båda). Gillar min regnbågpyjamas starkt, dragkedja är superbra
  • philmKarin
    Nifelheim skrev 2007-11-10 17:41:26 följande:
    Jag är ganska senil men var det inte ngn som var ute efter en molnoverall i stl 80?
    Jo tror det är flera stycken... (Inte jag dock för jag har en )
  • philmKarin
    annikandy skrev 2007-11-11 16:57:04 följande:
    Den rosa gitarrtröjan finns inte i butik längre va?
    INTE i min butik
  • philmKarin
    lollypop skrev 2007-11-14 17:50:45 följande:
    Idag fick jag i alla fall en kupong:Handla för 400:- få 100:- i rabatt (vid ett köptillfälle).Gäller tom 27/11
    Hoppas jag också får det då. Såg idag att det kommit bodys till luftballongsbyxorna och dessutom fanns det rosa luftballonger . Ska dessutom inhandla molnmockisar i storleken större.
    De där randiga klänningarna i tyg soom fanns på 86-122, tog de slut direkt eller är det nån som sett nåt ensamt exemplar nånstans?
  • philmKarin
    solida skrev 2007-11-15 09:56:39 följande:
    Här är länk till den rosa overallen... :www.tradera.com/auction/auction.aspx Det är ju JÄTTEKONSTIGT!! Att ingen här inne i tråden har sett den än...
    Nämen Lindex... Det rosa ska ju va på insidan och det bruna på utsidan - ska det va så svårt?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)