Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Näe man får 15 % på första köpet så fort man ansöker fick jag iallafall o ja har inte kredit. Idag frågade hon i kassan en äldre dam om hon inte skulle skaffa det så hon fick rabatt men hon avstog.

• Mollymajs

Läste nu på hemsidan att det gäller bara kredit fast hon i butiken sa att det gällde alla. Konstigt Men som nån skrev kan man ju skaffa kredit utan o använda det.

• Mollymajs

Sitter på webbshoppen okan inte bestämma mig allt är så fint

Hur är äppletröjorna i stl? Min tjej är ca 80 cm tror ni hon druknar i 86? Brukar oftast ta 80 i byxor o 86 i trjor då ja tycker de kan dra ihop sig lite så rör ju barnen så mkt på sig så det åker upp o ner.

• Mollymajs

Min tjej är 1 år o har 80 i det mesta men det varierar nog mellan 8 mån o uppåt beroende på barnet.

kiron skrev 2007-09-06 22:13:06 följande:
    strl 80? hur gamla är typ barnen då???
  • Mollymajs

Skrev att min fisa är 1 år men missade 2 mån. Hon är 14 månader Men 80 är oftast stort i midjan så man får ha bälte.

ja gillade faktiskt de ljusrosa plychbyxorna men ja är rätt rosa av mig

• Mollymajs

Dom velour byxorna hade vi med från Åhlens tror vi hade stl 56 och de va ju tokstora i midjan och hon kunde ha dom när hon va 74 men då va de ju för korta .Ja gick faktikst tillbaka o reklamerade dom fast ja redan hade tvättat dom. De tyckte oxå att de såg stora ut.

pusselbitar skrev 2007-09-07 08:39:56 följande:
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
  • Mollymajs

Nu är jag oxå hemkommen från en tur på Lindex. Blev 1 par rutiga byxor, äppletröjan, en lila klänningstunika o en lila rosa body. Så nöjd så

Frågade för övrigtr om det här med medlemmskap med kredit eller inte och när man får procent på första köpet. ALLA får 10% på första köpet när man blir medlem oavsett om det är kreditkort eller inte man tecknar. Men just nu får alla 15% denna och nästa vecka trode hon. Sen frågade jag varför inte allt finns i webb shoppen då sa hon och en till att den informationen de har fått är att ALLT ska finnas i webben men inte alltid i butik. Jag sa att de va mkt konstigt då varken de bruna retro hängselbyxorna eller moln overallen finns. Lustigt sa dom för dne info har de fått. Undra vad som är rätt eller fel?

• Mollymajs

Fast när jag frågade trode de att de bara skulle få den här sändningen av overaller. IssaPissa skrev 2007-09-07 15:06:45 följande:

Det är ju sjukt att folk betalar så mycket för den också!Den har ju precis kommit i deras kollektion så det lär ju komma ut nya inom en tid.
  • Mollymajs

va fina dom va. De såg ja int epå vårat Lindex Är de från 86 o uppåt lr?

Hella28 skrev 2007-09-07 16:36:31 följande:
    Köpte varsin fin klänning till tjejerna idag, kopia på Molos prickigaBild finns i galleriet
  • Mollymajs

Jag bytten ett plagg jag tagit 30 % på idag och jag fick 30% på det nya istället. Så det borde gå för dig med.

NovasMam skrev 2007-09-07 18:18:44 följande:
    jag använde en 30% kupong när jag köpte molnoverallen... om jag vill byta får jag 30% på overallen jag bytar till då tror ni eller jag får betala fullpris och förlorar min rabatt?!?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)