Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

har lagt in en bamse overall från lindex, men kan inte sätta in den i bildtråden då jag inte har plus tjänst, någon som vill hjälpa mig kanske

• charmmiss

mössan har jag köpt på kappahl, på rea
    den är så fin, vet inte om det syns så bra men det är en prinsesskrona med lite strass runtom.

• charmmiss

åh, jag vill oxå ha rabattkupong, kanske kommer imorgon, bra irriterande när jag precis handlat för 2000kr, kan man visa upp kvittot och få rabatten tror ni

• charmmiss
    philmKarin skrev 2007-09-17 15:30:41 följande:
    Ja det kan man men det är lite pinigt
    jag tycker inte det är pinigt, handar ju om över 500kr jag kan handla något roligt för

jobbar själv i butik, och alltid när jag vet att det ska vara kampanj på något så säger jag till kunden, så får de lägga undan och köpa det då.
  • charmmiss

ni som fått rabattkupong på ett helt köp, ni vet väl att ni även får rabatt på t3b2 sortimentet oxå
    handlade massa velourbyxor och tajts när jag fick den rabatten förra .
    Förresten står det någon kod på rabatten som vi andra kan utnyttja genom att köpa på internet

• charmmiss

alltså jag menade inte att ni skule skriva ut koden, utan om det finns en kod som man kan utnyttj om man vill handla på internet, skrev lite luddigt där ser jag.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)