• Sammet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Finns det någon fin höstjacka på Lindex nu?

• Sammet
    Sammet skrev 2007-09-16 08:45:34 följande:
    Finns det någon fin höstjacka på Lindex nu?
    I stl. 80.
  • Sammet

Ska skaffa en fleeceoverall (eller liknande) till tösen. På dagis sover de utomhus i sina vagnar och tipset från dagis var att sova i en fleeceoverall som är mjuk och varm?
    Är Lindex- overallerna de lurviga varianterna som vanlig fleece? Det ska ju inte bara SE varmt ut, ut utan vara det också!
    Klart att det finns filt också

• Sammet

Snorky: Tack för svar!
    Ja, hon klarar sig med stl. 80 i vinterGlad

• Sammet
    philmKarin skrev 2007-10-24 14:09:56 följande:
    Antar att du menar de pilé-aktiga overallerna som finns/funnits. Tyra hade den mörkrosa jackan med hjärtan i och jag upplever att den var varmare och tjockare än en vanlig fleeceoverall/jacka...
    Aha. Tack! Då behöver jag nog inte vara orolig för att hon ska frysa i en lurvig hellerGlad
  • Sammet

Hoppas det finns fina saker och gärna lite rea på Marieberg, Örebro i morgon...Skrattande

• Sammet

Jag skrev in mig som klubbkund på Lindex i början av september och har inte fått något kort eller nå´t än... Jag har nog glömts bort, kanske jag kan registrera mig igen i morgon (och få 15% igen)Oskyldig

• Sammet

NEJ! Djurtunikan var slut i Signes storlek.... Hoppas den finns i Örebro på fredag!
    Däremot fick hon äppeltröjan ur ekokollektionen för 59:-Glad

• Sammet

Jag köpte djurtunika till dottern och efter tvätt såg jag att nedre kantbandet inte var isytt ordentligt. Jag var på Lindex och visade det, hade varken kvar kvitto eller lapp. Eftersom de inte hade kvar några klänningar, förståss.... och jag gärna ville ha den så fick jag halva priset tillbaka! Mycket juste tycker jag!Skrattande

• Sammet

Ja, just det! Jag fick ju behålla tunikan förståss!Glad

philmKarin skrev 2007-11-07 13:10:33 följande:
    Ja fast då får du ju inte behålla plagget som jag antar att Sammet fick
  • Sammet

Peak: Jag var på "vårt" Lindex idag och letade efter molnmockasiner jag med...Skrattande Men hittade ingaSkrikandes

• Sammet
    FörvånadKonstigt... Det är ju Signes storlek men de är säkert slut innan vi kommer dit...

Peak skrev 2007-11-10 18:07:06 följande:
    mamma hittade på Marienberg! Fanns bruna och blå med bara strl 20-21 - de fanns inte i fler storlekar sa personalen!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)