Inlägg från: milimina |Visa alla inlägg
  • milimina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

nej, det finns inte på vårt ica maxi eller coop tro mej, är det nåt jag kollar efter när vi handlar är det nya nappar för jag är så trött på de fula de har - men det kommer aldrig nåt nytt! babyland finns inte här

snorky och jag bor i samma stad så har hon hittat på willys är det dit jag ska

(snorky jag fick förresten vägbeskrivning av en kompis så jag hittar dit nu! )

• milimina

snorky,
    jag köpte fem förpackningar tyvärr fanns inte den bruna med silikonnapp men jag får väl truga tills han tar den med latex då den var så fin att jag vägrade lämna kvar den! äntligen lite roliga nappar istället för de trista fula samma gamla de har på ica o coop!

• milimina

jag tog också en med röd/orange i

och jag förstår inte vad ni menar med använda men rena kläder, det gär ju inet ens ihop! skämt åsido, skulle det vara så att junior inte lyckats smutsa ner nåt han har på sej så får han ha det på sej dan efter. vi byter liksom kläder på honom minst en gång om dan ändå så jag är inte road av att tvätta i onödan direkt. han grisar snabbt ner det hursomhelst

• milimina
    Tina83 skrev 2007-10-03 12:41:08 följande:
    fast det är ändå mer naturligt att man pratar om just sånt, när kläder kommer in mm. allt som rör ämnet lindex... däremot att hälften av inläggen i denna tråd handlar om nå nappar kan man väl bli irriterad på? det hör ju inte hit!
    fast nu står det ju "bl a lindex" i ts, inte strikt lindex, dessutom kommer den faktiskt från en me&i-tråd. och att hälften av inläggen i tråden rör nappar är ju inte så lite överdrivet trådens ursprung är ju barnklädesintresse och allt därtill. det är ju uppenbarligen fler än jag som gillar att matcha även napparna till kläderna så helt ointressant är det visst inte. om det hör hit eller ej kanske kan diskuteras men frågan uppstod och därför även följdinläggen.
  • milimina
    Tina83 skrev 2007-10-03 13:06:02 följande:
    i ärlighetens namn är jag mer irriterad över hur folk ens kan åka flera mil för att få tag på "rätt" napp...lite märkeshysteri...
    skriv det istället då

jag skiter egentligen i om det är märke eller ej på nappen men när man behöver nya och det bara finns samma gamla fula på de vanliga affärerna så irriterar jag mej på det jag har inget emot att ha rosa eller lila nappar till junior men jag vill inte bara ha såna, speciellt inte med fula tryck! bonus för mej var att upptäcka en helt ny mataffär som vi garanterat kommer åka till igen! everybody wins (och det var inte ens en omväg )
  • milimina

ja vanliga knappar på kläderna suger! maken låter dessutom bara bli att knäppa dem då vilket ser helt fleppo ut Fundersam tyvärr har ju mina favoriter meandi ofta ofta knappar i halsringningen... men men. jag får kolla mer noga när jag handlar och välja kläderna utan knappar

egentligen gillar jag omlottringning allra bäst för det går så fort. men alla har ju inte såna barn som vägrar ligga/sitta/stå stilla och tryckknappar är också helt okej. mest av allt stör jag mej på att det finns så få fina tröjor i juniors storlek! det måste väl ändå vara fler än vi som inte vill ha bodys? några stycken är okej men tröjor är mer praktiskt här hemma.

• milimina

snorky,
    har du sett snigeltröjorna hos oss än?
    jag var in idag men såg inga, det är dock ingen garanti för jag hittar aldrig nåt inne i butiken i stan fast det finns där. jag ser det helt enkelt inte

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)