Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan
    Line80 skrev 2007-09-28 21:14:34 följande:
    har du tittat på Gina Tricot.. dom har mkt sånna där
    Hmm ja det som var speciellt med den här tröjan/cardiganen var att den liksom var avskuren under bysten och lite,lite utställd! Har letat efter en sådan tröja/cardigan i evigheter och så var den slut.....
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • maruttan
    tessan8micke skrev 2007-09-28 23:35:48 följande:
    maruttan skrev 2007-09-28 23:21:37 följande: Hmm ja det som var speciellt med den här tröjan/cardiganen var att den liksom var avskuren under bysten och lite,lite utställd! Har letat efter en sådan tröja/cardigan i evigheter och så var den slut.....Jag har en som ser ut så från MQ, den kanske du skulle gilla, titta där!
    Hmmm får glutta där då!
    Line80 skrev 2007-09-29 00:05:45 följande:
    maruttan skrev 2007-09-28 23:21:37 följande: Hmm ja det som var speciellt med den här tröjan/cardiganen var att den liksom var avskuren under bysten och lite,lite utställd! Har letat efter en sådan tröja/cardigan i evigheter och så var den slut.....jaa men just en SÅN har Gina tricot ju
    Hmmm kanske ska lura mormor att vara barnvakt idag då och ta mig dit..... Har ingen lust att släpa med mig sonen i ruskvädret....
  • maruttan
    vermilion skrev 2007-09-29 22:02:57 följande:
    Vet inte om den här varit uppe tidiagre men... ser ni nån likhet?Märket Finger in the nose:Och Lindex:
    Nääääää.......
  • maruttan

Angående rosa på pojkar så hade min son en helrosa RoomMate tröja på sig till dagis häromdagen och igår berättade fröken att hon inte hade fattat att det var Filip först när hon hade sett honom bakifrån! Han har fått ganska så långt hår i nacken och i kombination med att han hade en rosa tröja på sig så hade hon blivit förvirrad.

• maruttan
    Alexa skrev 2007-10-07 16:52:35 följande:
    Jag vet..
    Tack för tipset!! Superfint!! Den kombon blir det nog på dagis på tisdag! Imorgon är det fotodags så då har jag redan valt ut en annan outfit!
  • maruttan

Jag jobbar på posten och vi har delat ut Lindex kupongerna idag men jag fick inga

• maruttan
    snigelina skrev 2007-10-16 19:06:48 följande:
    Ni glömde mig också. Ajabaja!
    Ooops! Sorry!!
  • maruttan

En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??

• maruttan

Puffar lite för min fråga......
    En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??

• maruttan
    Line80 skrev 2007-11-23 21:39:44 följande:
    maruttan skrev 2007-11-23 20:59:53 följande: Puffar lite för min fråga......En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??svarade ju för länge sen  
    Sorry! Missade ditt svar!
    Snorky skrev 2007-11-23 22:01:09 följande:
    maruttan skrev 2007-11-23 13:54:32 följande: En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??ja, den har funnits minst en månad... kanske finns risk att den är slut på vissa ställen?!?
    Hmm aj då...men varför gör de reklam för den nu om den har funnits i butik så länge?!
  • maruttan

Tjatar vidare om min t-shirt med motorcyklar och fastsydd skjorta under.... Är det någon som har sett den i butik nyligen?? Tycker att det är lite konstigt att de hade med den i reklambladet vi fick förra veckan och sen är den slut i affärerna vad det verkar.....Fundersam

• maruttan

Var på Lindex idag och jag tycker inte att det finns ett smack att köpa till pojkar som drar 86/92 Har ju letat som en tok efter den skjortan med fastsydd t-shirt, blir sååååå irriterad när de skickar ut reklam där de visar olika kläder och sen finns de inte i butik

Däremot bebiskläder som jag köpte i julklapp idag finns det ju huuuuur mycket som helst, hade lite svårt att välja men till slut blev det den bruna monsterbodyn och ett par bruna velourbyxor.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)