För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Hmmm vad skumt....försöker länka istället.....
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=9653&prodid=744615&parentid=0&color=457077&NewView=true
Hmmm vad skumt....försöker länka istället.....
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=9653&prodid=744615&parentid=0&color=457077&NewView=true
Angående rosa på pojkar så hade min son en helrosa RoomMate tröja på sig till dagis häromdagen och igår berättade fröken att hon inte hade fattat att det var Filip först när hon hade sett honom bakifrån! Han har fått ganska så långt hår i nacken och i kombination med att han hade en rosa tröja på sig så hade hon blivit förvirrad.
Jag jobbar på posten och vi har delat ut Lindex kupongerna idag men jag fick inga
Ehmmmm kolla in Köp Nu på dessa byxor.....
www.tradera.com/Hangselbyxor_i_velour_Lindex_strl_86_HELT_NYA_-auktion-50125332
Perfekt med molnmockasiner! Någon som vet vilka storlekar de finns i??
En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
Puffar lite för min fråga......
En fråga nu...med rabatt kupongen så var det ju ett reklamblad oxå och där var det bl a bild på en t-shirt med motorcyklar på med fastsydd skjorta under från stl 86 och uppåt. Är det någon som vet vilken jag menar och som har sett den i butik??
Tjatar vidare om min t-shirt med motorcyklar och fastsydd skjorta under.... Är det någon som har sett den i butik nyligen?? Tycker att det är lite konstigt att de hade med den i reklambladet vi fick förra veckan och sen är den slut i affärerna vad det verkar.....
Kikar in här med hos alla shopping glada och tipsar om min tråd!
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m27305569.html
Var på Lindex idag och jag tycker inte att det finns ett smack att köpa till pojkar som drar 86/92 Har ju letat som en tok efter den skjortan med fastsydd t-shirt, blir sååååå irriterad när de skickar ut reklam där de visar olika kläder och sen finns de inte i butik
Däremot bebiskläder som jag köpte i julklapp idag finns det ju huuuuur mycket som helst, hade lite svårt att välja men till slut blev det den bruna monsterbodyn och ett par bruna velourbyxor.