-
nån slags rip-off från po.p´s sniglar??tinkerbell74 skrev 2007-10-03 18:18:57 följande:Jag såg den idag också - urgullig! Brun med vita sniglar och orange kantband. 99 krMEN den såg ut att vara i lite dålig kvalitet... precis som All star kläderna, sådär randiga i trycket. Men det kanske det bara var jag som tyckte.
-
solida
det är ju deras rea som är bra! iår kanske den inte var så bra men 06 hade dom ju halva reapriset på all rea i butiken. det varierar bra mycket på rean bland olika butiker, det är rätt skumt..
-
-
jo men den är ny och har inte kommit in/packats upp överallt änkotten75 skrev 2007-10-04 10:48:47 följande:Jag undrar... Molnbodyn som har visats i bildtråden - är den köpt på Lindex?? Hittar inte den där...
-
Lindexbutik
Kunden kan välja att få sin beställning skickad till en av Lindex ca 190 svenska butiker. Ingen fraktkostnad tillkommer vid leverans till Lindexbutik. Vid postförskott (efterkrav) som betalsätt kan dock inte detta leveranssätt väljas.
Expeditionsavgift
Varje beställning till lindex.se debiteras en expeditionsavgift på 19 kr oberoende av antal beställda varor. Expeditionsavgiften täcker kostnader för hantering och emballage. Den aktuella expeditionsavgiften finns angiven på lindex.se i "Varukorgen" under rubriken "Expeditionsavgift". -
josse82
"hundtand" kläderna du la upp i bildtråden, är det nått nytt från lindex??? jag vill ha!!
-
men fy då får du inte lägga upp dom.. trodde dom hade gjort en rip off på mini rodini =/josse82 skrev 2007-10-08 19:41:58 följande:Nej tyvärr De är från www.minirodini.se Visst är det snyggt
-
hur stor e din dotter då ? min är 86cm lång och väger ca 12kg och hon har tajtsen i stl 80Anna Conda skrev 2007-11-04 20:50:17 följande:Line80:Tyckte de såg korta ut,annars som du säger brukar man kunna ta en strl mindre. Min dam har inte så långa ben heller. Tråkigt iaf. Jag får som sagt trösta mig med att lillasyster kan ha dem istället (fast då iofs inte till fina tunikan).Jag hade önskat att min större tjej inte hade varit fullt så rund och go´ för då hade det funnits mycket mer kläder som de kunde ha lika.Jag ycker det är jättefint när de har lika,eller iaf matchande kläder.Förut har jag tyckt att det är hemskt när barnen matchar varann,men jag ångrade mig tydligen när jag fick två egna Nu är lillasyster strl 56 och storasyster 86/92 så det klaffar inte Nu ska jag kolla bildtråden vad ni har köpt för fint,ha en skön kväll allihop!
-
finns dom inte utan rosa sömmar.. gillar inte stark rosa till brunt
-
18-29 på deras hemsida iafPeak skrev 2007-11-10 12:47:00 följande:och en fråga till, vilka storlekar finns moln-moccisarna i? Mamma är i ett köpcentrum utanför stan och har hittat men de som jobbar där säger att de bara finns i 20-21!
-
fan nu har N snart växt ur sin molnoverall. kul.. han hann använda den i typ 3 veckor. ingen som har en i 68 som vill byta mot min i 62?
-
ett plagg jag köpte har kantbandet lossnat i sömmen på, dom är slut i butik så kan man få nått om man går tillbaka med det? tror att jag har kvittot kvar men är inte så säker. köpte den för typ 2månader sen..vill helst ha en ny men det är ju omöjligt
-
"vanliga" kläder från hm och lindex går dåligt.. retro kläderna går bättreMaj bebis 07 skrev 2007-11-19 19:14:44 följande:SnorkyDu som säljer mycket. Jag har inte kommit igång än på Tradera som säljare, bara köpt än så länge men nu har jag fotat allt som ska säljas så snart ska jag lägga ut mina auktioner. Men får man jättelite för "billigare" kläder tex H&M och Lindex? Är inte så sugen på att sälja mitt knappt använda jättefina för bara en tia. Då skänker jag hellre till välgörenhet.
-
det ska komma in fler bruna molnoveraller i dec/januari enligt kundtjänst
-
dom här www.polarnopyret.se/CreunaPlatform/Creuna.UI.Controls/Web/StreamImage.aspx%2fupload%2fProdukter%2fklader%2fP5_2007%2f206-0383.jpg&width=420&height=420&allowEnlarging=False&allowStretching=FalseCoonis skrev 2007-11-20 17:17:37 följande:Snälla hjälp!Jag har köpt en djurtunika på Lindex, den med brun botten (finns i grönt oxå) Ville kombinera med kappahls tights de me lejon på men de är slutsålda i tjejens storlek :(Inga tights eller strumpbyxor som passar i färg finns att köpa här!!!Så någon som vet nåt som kan passa som man kan köpa online?
finns i brun/gul/gröna färger med om jag såg rätt i skyltfönstret..dom kan ju passa.. inte på nätet men ändå.. -
den där mössa som det står sötnos på som nån lagt upp bild på i bildtråden, finns den i nån annan version än rosa?