• 0Love0

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

solida skrev 2007-09-12 16:31:19 följande:
    Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om dem...
    Okaj ,inget jag skulle sätta på nån av mina barn.Möjligtvis som bebis men inte sen.Mycket med sjuttital har kommit tillbaka,antingen tycker man om det eller inte.Vissa roliga mönster kan jag tycka om och att brunt blitt poppis
  • 0Love0
    ängeln83 skrev 2007-09-12 16:39:12 följande:
    Har nog bestämt mej för att jag inte alls gillar velour över huvudtaget Höll på att krevera när jag var på Me&I party för ett tag sen.Lite too much 70 tal för min del.
    Velour tycker jag är mysigt,älskar det.Mysigt och sköt för barnet med.
  • 0Love0
    adrenalin skrev 2007-09-12 17:03:00 följande:
    Men herregud, 530 spänn för molnoverallen!? För den summan kan de få en RIKTIG märkesovreall som är bra mycket snyggare!!
    Hahah ja eller tre likadana överaller nästan
  • 0Love0

Vilka affärer tycker ni om att hanldla i ?
    Själv har jag Cubus,Kappahl,exit,Lindex och hm i bland som favvisar

• 0Love0
    pusselbitar skrev 2007-09-14 13:04:48 följande:
    Jag har för mig att jag läst i den här tråden att det skulle komma mössa och vantar till molnoverallen. Är det någon som vet om det verkligen är sant eller är det bara ett löst rykte? Jag frågade på en lindexbutik igår men kvinnan jag frågade såg ut som ett frågetecken när jag nämnde det. Visserligen kunde hon inte förstå vilken overall jag menade även om jag sa den bruna med moln hela tiden. Hon ville veta om det var en pojk eller flickoverall och jag envisades med att säga unisexoverall. När hon sedan hittade den så sa hon flera gånger "det är en flickoverall".
    Faktum är att på vårt Lindex hänger den på flickavd!
  • 0Love0
    lollypop skrev 2007-09-17 15:19:46 följande:
    Har man vanligt kort (utan kredit) så är det inte bonusgrundat. Med kredit = bonusgrundat!Alla får 15% rabatt på sitt första köp!Sen får man erbjudande/ kuponger kontinuerligt!
    Jag fick inte 15 procent...
  • 0Love0
    lollypop skrev 2007-09-17 15:23:29 följande:
    Inte jag iheller! Jag fick 10%Det är ganska nytt med 15%Men du fick väl nåt!!!???
    50 kr rabattkupong var allt,inte fått nåt erbjudande på ett tag nu
  • 0Love0
    Tildamamman skrev 2007-09-20 11:01:09 följande:
    HJÄLP!!Po.p kommer med helbrun body i Okt *tack! Men helbruna strumpor?? Var kan jag hitta det? Alla tips på affärer är tacksamma... Köpte några par på Exit i våras, men de har inte heller längre...
    Finns på Hm
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)