Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-12 10:54:07 följande:
    Är det den gråa kepsmössan det pratas om i tråden???I så fall är det nog samma jag såg, fast brun!!!Snygga grejer, förresten!!!
    Tack så mycket...
    Dålig bild, den är brun... Har inte hunnit läsa de nya inläggen i tråden vet inte om det är samma
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-09-12 10:55:33 följande:
    Vilken affär handlar du i S-tälje nånstans eller? Är den mörkgrå mössan och är det nåt tryck på den?Jag vill se den "in action"
    Japp, på Lindex i Södertälje
    Nej, tyvärr den är brun med en älg på... Finns det en grå keps? Vill oxå ha!!! Ska ner idag och se om de fått in den Önskar att vädret kunde vara lite roligare bara...
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-09-12 11:03:05 följande:
    Går det kanske att sprätta bort älgen? Jag är allergisk mot onödiga fula märken på brankläder
    Jag med, men han var så söt i själva modellen så jag kunde inte motstå... Tyvärr tror jag inte att det går att sprätta bort märket
  • josse82
    snigelina skrev 2007-09-12 12:09:33 följande:
    Ja jag har också hört om att man får blanda i vissa butiker och inte i andra. Jätteknepigt!
    Man ska få blanda men så har det ju tyvärr inte alltid varit så därför kanske vissa butiker samt personal känner sig smått förvirrade när det gäller t3b2. Vet att först skulle det inte gå sen skulle det gå för att kort därefter inte funka men nu ska det funka. så ibland är det inte alltid lätt för personalen att hålla reda på alla uppdateringar... Men stå på er
  • josse82
    adrenalin skrev 2007-09-12 13:15:17 följande:
    visst kan man kombinera "3 för 2" mellan "pojk" och "flick"-kläder?nog för att nåt annat vore helt sjukt
    Det ska gå jättebra!!!
  • josse82

Blev lite shopping för mig med idag, kan ses i mitt galleri...

• josse82
    philmKarin skrev 2007-09-14 15:29:29 följande:
    Undrar också... men man såg inte märket ordentligt (älg?). Någon måste fota den "in action" please! Jag har inte sett den i verkligehetn ännu. Skulle tydligen finnas på baby-avdelningen så jag hoppas att det finns mindre än 52/54...
    Jag lämnade tyvärr tillbaks den, för att jag inte tyckte att den var så fin. Men bilden på var ett älghuvud i brunt. Har bara bilden som jag visade tidigare  
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-09-14 15:43:56 följande:
    Fanns det många mössor när du köpte den... börjar fundera på om det är nåt som var kvar från förra året? Är det någon annan som sett de bruna keps-mössorna i nån butik?Fast de hör ju kanske ihop med västen du köpte och bodysarna med älgen på iofs...
    Den är helt ny, kom direkt från uppakningslagret tillhör älgserien...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)