• Peak

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Nån som är med i Lindex-gruppen på tradera? Det är rätt lugnt där, men vore kul om det blev lite mer liv och rörelse...
    (ej min grupp men medlem!)

• Peak

Snorky - flera tusen på tradera? Kanske ska öppna butik hemma? hihi Men våra är väl jämngamla kanske 17 mån - synd i så fall!
    Varit på Marieberg på länge? Jag vill ha både snigelbodyn och snigeltröjan i 86 - finns inte i stan!!

• Peak
    Snorky skrev 2007-11-19 13:39:23 följande:
    ja, jag sålde för 3700:- i september o 3800:- i oktober Denna månad blir det nog inte riktigt lika mkt men kanske 2000:- iaf Beror lite på hur mkt jag orkar få ut.Nä, butik skulle ju aldrig löna sig... vem skulle vilja komma hit? Tradera är så bra så för folk betalar ju helt klart överpriser! Mina är 11 månader och 3 år i mars. Nja, jag var på Marieberg i torsdags o då fanns inga snigelbodysar, tröja vet jag inte.
    oj!! Vad säljer du - bara barnkläder? Ska kanske kolla då Kan man lista ut ditt namn om man ser ditt nick? Vet du förresten om det är bytardagar (barnkläder) någonstans snart?
    jossposs skrev 2007-11-19 13:44:15 följande:
    peak: Tjoho tjejen Fasen att du inte skrev lite tidigare.. nyss hemkommen från lindex nämligen. Hade ju kunnat handla åt dig då!! jaja, kanske ska iväg nåt mer i veckan, och kanske kan kolla då i så fall?? Hoppas ni mår bra, nu ska ja in i "vår" tråd o se om det finns nåt nytt Har nyss kommit hem från lindex som sagt... köpte djungelpyjamasen till dottern.. den är ju så fulsnygg att man inte kan låta bli... men fasen va man sh oppar lindex sen man hittade denna tråd LIvsfarligt ju!!!!
    Hej hopp Jag tänkte jag skulle försöka få ihop allt på ett ställe, men det verkar ju omöjligt! Ville använda rabattkupongen, men de har ju inte det jag vill ha här!!!
  • Peak
    Snorky skrev 2007-11-19 14:16:59 följande:
    Peak: njä, det kan du nog inte... jag har inget ute just nu. Ska lägga ut ikväll om jag tar mig för o fotar nån gång! Barnen leker så bra så jag har passat på o jobbat lite ist! Jag vet inga bytardagar nu. Men på hösten o våren är det ju typ varenda helg. Så det är nog först i mars/april.
    säg till
    Fasen vill ha bytardagar nu! Har ingen lust att släpa med mig alla bebiskläder när vi ska flytta och orkar inte lägga ut allt på tradera....
  • Peak
    Ingen här som är medlem i Lindexgruppen på Tradera? Om inte kan ni inte blir det så det blir lite drag i den tråden (så man kan hitta saker att köpa också!!) Eller ska vi starta en egen? Tycker det finns visst intresse för Tradera här, eller?
  • Peak
    Nea 85 skrev 2007-11-20 11:40:48 följande:
    Hur gör man då? Vart hittar man den gruppen?
    den jag har hittat heter Lindexgruppen - nån som vet någon mer? Den är inte så aktiv...så jag vet inte om man blir insläppt ens..om ägaren till gruppen är aktiv själv?
  • Peak
    2007 Mamma skrev 2007-11-20 12:50:47 följande:
    Nea 85 skrev 2007-11-20 11:42:28 följande: Vart hittar man den???
    på din sida finns "dina grupper" och där kan du klicka på alla grupper - skriv Lindex och sök - kommer bara upp en sedan kan du ansöka om medlemsskap i den gruppen.
  • Peak

åh i bildtråden såg jag ju att det fanns Ballon-bodysar med kort ärm! Vill ha!! Varför finns inget på mitt Lindex? Vart ska jag åka för att hitta alla plagg jag vill ha?? Fundersam

• Peak
    Snorky skrev 2007-11-21 10:58:46 följande:
    joho... de finns!! Åtminstone i Marieberg... men tror i stan också... byxorna finns iaf i stan.
    jag såg byxorna i stan, men inga bodysar! Ska gå förbi idag och titta efter snigelbody, snigeltröja, ballongbyxor, ballongbodysar - att det ska vara så svårt!! Vill ju använda min kupong!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)