• zasata

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

199. men såg att du fått svar

Rubia skrev 2007-09-14 11:26:48 följande:
    Får man fråga vad en ny kostar i affären (om man nu har möjlighet att få tag i en)?
  • zasata

hade dom kvar några?

kotten75 skrev 2007-09-14 11:15:45 följande:
    Det är det ju värt!!
  • zasata

köpte robot bodyn igår och moln sockiplast (heter det väl) igår.. sen har jag moln bodyn i bägge färgerna.. för dom som vill veta.. verkar väldigt populära. udnra vad dom kommer kosta på tradera sen!

• zasata

stämmer

Alexa skrev 2007-11-08 09:59:48 följande:
    Tror det var 69.50:-
    anvenyn i gbg köpte jag dom på
    Alexa skrev 2007-11-08 10:11:07 följande:
    Såg nu att du bor ju i Gbg..  VAR fanns molnmockasinerna?????
    finns i mitt galleri
    astrid33 skrev 2007-11-08 10:23:30 följande:
    Ingen som har bild på molnmockasinerna
  • zasata

köpte mina på baby, men såg att dom fanns i stärre också

Läängtar skrev 2007-11-08 10:54:01 följande:
    Någon som vet upp till vilken storlek molnmockasinerna finns?
  • zasata

finns i blått med!

milimina skrev 2007-11-08 12:50:00 följande:
    bess,det var nog inte ditt inlägg vi reagerade på utan ett innan dess, där nån inte ville ha rosa till sin kille. det råkade bara bli ditt inlägg som blev citerat.fast det är ju synd om du låter bli att köpa så fina mockasiner bara för att sömmarna är rosa - det tänker man ju oftast inte på!
  • zasata

min tjeje blir alltid tagen som pojk med..

philmKarin skrev 2007-11-08 14:44:52 följande:
    Sorry Bess! Min inlägg om rosa på pojkar var inte heller personligt menat till dig utan snarare till samhället/klädindustrin som är så tråkiga och ska dela upp allting i tjej och kille hela tiden...Sen tycker jag av nån anledning det är lite jobbigt när alla antar att T är en kille bara för att hon har jeans eller brunt på sig . Idag på öppna förskolan var det en norsk tjej som sa: Tyra - det var ett ovanligt killnamn . Hon hade iofs baggyjeans och armégrön kicklingtröja på sig
  • zasata

svarta! vad fint det lät. är du duktig på att sy.. får man veställa billigt i så fall?

annie dark skrev 2007-11-08 19:50:54 följande:

Köpte molnmockisarna idag, så fina!På mitt LIndex fanns flera molnbodysar.Tänkte sy att par molnbyxor till tjejen, svarta med vita moln, behöver lite stylingtips. Ska jag ta svarta muddar eller röda?Måste sen bara berätta lite om lilltjejen, idag är hon 5 månader och sitter utan stöd i upp till 40 s. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt!
  • zasata

har på min som e 6mån den 18. men dom e lite stora, men inte så farligt

jollydolly skrev 2007-11-09 08:13:38 följande:
    Får man fråga vad dessa mockasiner kostar??? Från vilken ålder kan man använda dom?? Skostorlekar säger mig inget just nu när jag inte fått min lilla bebbe än. Har inte lärt mig än...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)