Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

miniGrynet skrev 2007-11-17 21:06:48 följande:
    Line80De där mockisarna med hjärtan, vet du storlekarna dom finns i? Har 20/21 till dottern i moln-mockisarna, och tyckte dom där var fina också!
    dom finns i små strl också. W har 20/21 och storleken under i dom med hjärtan.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie
    mockasinerna med hjärtan och dom med cirklar köpte vi i våras, eller möjligtvis somras..
  • Fru Indosaurie
    Milla med killar skrev 2007-11-20 18:19:57 följande:
    Jesus!! Idag har jag ring varenda Lindex i hela Sverige för att få tag i bruna plyschisar i str 104. Hittade tillslut i Högsbyn var det nu ligger De skulle skicka de till min butik i Örebro. Viist måste jag väl få byta de jag har i str 116 fast jag inte har kvitto mot dom? Lappar finns ju kvar.
    annars kan man ringa till kundtjänst så ser dom vilka butiker som har dom inne
    men det kostar att få skickat va? på mitt lindex får man byta strl utan kvitto, verkar vara lite olika från butik till butik.
  • Fru Indosaurie

kommer monstertröjorna i bildtråden från lindex? Ibland slinker det ju in lite annat också
    Finns dom i "flickfärger" också?

• Fru Indosaurie
    softsofie skrev 2007-11-30 12:05:08 följande:
    ingen aning trodde att dom kostade 129 eller cad dom nu kostade och när jag skulel gå till kassan å betala så stod det 15 kr tror inte dom finsn i rosa eller röd.
    men vad fan!
    jag har också gått till kassan och det står 129.. dåligt
    vet inte om jag vågar gå längre.. har aldrig handlat förut och vill inte ha tröjorna för 129
  • Fru Indosaurie
    softsofie skrev 2007-11-30 12:13:15 följande:
    T-shirt, 2-pack 594753198/104 ARROW1   15,00 kr 
    kan du inte beställa åt mig också då?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)