För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Nej det går inte! Ursäkta de tomrummen som jag lämnar efter mig :)
Nej det går inte! Ursäkta de tomrummen som jag lämnar efter mig :)
Jag vill ha den i rosa, hur kommer den se ut. Någon som vet??????????
Finns lite nya bilder på min lindexshopping (bla) i mitt galleri under shopping!!!!!!!
När va det nu molnoverallen skulle komma in igen, tror ni den kommer på deras hemsida också???
Det är bara jag som försöker lägga in bilder i bildtråden men det funkar inte, jag är plusmedlem. Om ni undrar vad den tjejen håller på med så vet ni!!:)
Jag tycker lindex har mycket finare bodysar till killar än till tjejer, när det gället t3 b2
Jag har precis varit och inhandlat molnmockasiner till båda mina girls!! SÅÅ fina!!
Jag frågade också om molnoverallen skulle komma in i ett annat utförande som jag har läst om här i tråden men nix det skulle den inte. Någon annan som hört något annat, hon va kanske lite förvirrad.....man kan ju alltid hoppas!!!
Jag kollade inte storlekarna men jag köpte 1 par i 16-18 och 1 par i 26-27 så de finns i många storlekar!
AMEN på mitt lindex sa de att det inte skulle komma någon rosa. Finns de i butikerna nu????????
Ni som har sett den verkligheten, är den lika "fesen" i färgen som bilden från tradera visar???
Det undrar jag också, jag har också kollat i kristianstad och är inne på hemsidan typ 10 ggr om dagen!!!!!!!!!
Jag missade den bruna overallen när den fanns men i dag har jag köpt den rosa till tjejen. Jag köpte även snigeltröjan till stora tjejen och snigelbodyn till lillan! Jag beställde i shopen så jag undrar om den bruna snigeltröjan/bodyn passar till de bruna velourbyxorna från lindex?
Såg att det kommit in nya tunikor i shopen på flick, de va t 3 bet 2. Lindex har haft mycket tunikor i den modellen men jag har aldrig haft någon men blev lite sugen nu. Sitter de bra eller, har fått för mig att det blir lite bökigt vid bröstpartiet med tröja också!!??
Jo jag håller med om att storlekarna är små, får nästan alltid gå upp en storlek!
Tack!! Menar du velourdressen i mitt galleri? Isåfall, den va på baby upp till 80 eller kanske 86. Jag va på mitt H&M förra veckan och de hade fler kvar!!
Vilken färg är det på stjärnfleecen, ser ut som blått foder men vad är utsidan??
Sorry jag missade din beskrivning!! Tack!!!
Har lagt in bilder under shopping på min sida på flickorna jul & nyårsklänningar.
Vilmas från Lindex Och Allis från H&M.
H&M klänningen va helt ljuvlig, 98:- vrakpris!!!
Har plus men kan inte lägga in bilder i bildtråden, vet inte varför!!
Tack för hjälpen!! ;)