Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tina83 skrev 2007-11-23 18:56:14 följande:
    herregud, vad man har letat efter denna tråd!!jag fyndade de bruna pösbyxorna med rosa ränder i idag på lindex för 69 kr. ska ha till lillkilllen, han var skittuff i dem www.lindex.se/Archive/ProductImages/s00000059...sen hade de just plockat upp jättefina mysbyxir med både mudd och knyt i midjan, och mudd i benen. satt jättebra, bra modell. på tjej så klart..kommer i rött och cerise. tror att dem blir en favorit!
    Oiii, det var billigt. Har inte sett dem reas här öht.
  • snigelina
    Peak skrev 2007-11-24 14:14:35 följande:
    för tröjan med lång ärm? Det var ju den jag ville ha i 86, fick ta 92 för det var det minsta.Bodyn kostade ju 69 - var det inte den då?
    Tröjan finns från 86.
  • snigelina

Nån som vet om det finns nån klubb-kupong på Åhléns hemsida?

• snigelina
    Snorky skrev 2007-11-24 22:28:46 följande:
    Mollie: Jag har också spanat in barbapapa kläderna på Åhlens, men jag har beslutsångest. Så jag skrev de på sonens önskelista ist så kan någon annan välja ist! Min mamma köpte iaf barbapapa-pyjamasen idag åt lillkillen i julklapp! Åhh... finns det tröjor också?! Det måste jag kolla upp... då måste ju stora killen också ha en! Om det nu finns i 98/104. HOPPAS!!!!
    Japp, det finns. T-shirts tror jag! *ska shoppa*
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-11-24 23:04:21 följande:
    99:-
    79,50 betalade då jag..
  • snigelina
    FrogLeg skrev 2007-11-24 23:09:13 följande:
    Knepigt de blev nu :-/ Jag har för mig om att dom kostade 79.50. hmm
    Jag reklamerade min i veckan och hade med mig mitt kvitto
  • snigelina
    FrogLeg skrev 2007-11-24 23:10:44 följande:
    Tack tack då tror jag att jag har rätt kvitto här
    Vad står det för artikelnr?
  • snigelina
    lillronya skrev 2007-11-24 23:11:48 följande:
    Helt OT, men attans vad det blåser här. Gör det det hos er också?
    Nope, men det regnar..
  • snigelina

Jaha! Typiskt att det ska komma en BLÅ stjärnoverall. Inget för oss för oss med flickor, minsann. Fy så dåligt!!

• snigelina
    mollan nu skrev 2007-11-30 22:42:18 följande:
    Såg gröna och rosa velourisar i större storlek idag över 122 och uppåt. Skitsnygga! Men lite väl att växa i för min 1 ½ åring
    Gröna, hallonröda och svarta är det, finns från strl 116
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-12-03 09:30:21 följande:
    miniGrynet:Den klänningen som du har på din dotter (i bildtråden) är sååå fin!!!Hade en likadan på min dotter på hennes dopkalas!Den köpte jag i oktober förra året Kan ju kännas lite trist av H&M att köra samma klänningar i år igen Men iofs så får ju fler njuta av dessa vackra klänningar! Men jag tycker alltså H&M överlag har blivit himla tråkiga!!!Fler än jag???Detta var förr min favvobutik. Men ligger numera ganska långt ner på listan...
    Japanklänningarna, om det är det du menar (orkar inte titta i bildtråden *s*) fanns förra och förrförra året och även i år då.
  • snigelina

På tal om Villervalla, som Snorky nämnde, vet någon hur deras plommonfärgade velour är i färgen? Letar efter en lila kjol, i Pop-lila-färg *s*, men det är ju svårt att se på en tecknad bild

• snigelina
    tjong i medaljongen skrev 2007-12-03 18:23:07 följande:
    Säger också "ÅH" för den har jag också sett...fick du tag i någon? Har du bild på den? Minns du var du såg bilden? Jag stog nämligen och höll i just den klänningen för någon vecka sedan men av någon outgrundlig och idiotisk anledning hängde jag tillbaka den och nu är den slut och jag ångrar mig något grymt...
    Javisst, vi köpte två stycken nästan omgående. Har inte nån bild, men kanske kan fixa imorgon Den finns kvar i vår butik iaf..
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-12-03 19:08:05 följande:
    Får man fråga vilken din butik är?
    Uddevalla Jag ska dit imorgon om nån.. ja..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)