• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-10-21 00:39:33 följande:
    åhh va smart att sy om den till en tröja, får jag sno din idé nämligen ingen tunika som föll dottern min i smaken men som tröja på sonen är den ju klockren ingen som sett dom på tradera än? tror dom kommer sälja guld där
    hehe... jag tog mig friheten o snodde den idén av Nifelheim
    de kommer nog på tradera när som helst!   Eftersom de tom sålt slut i vissa butiker redan. Dock hade de massor här, o i stan har de inte kommit än.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

Kolla min lilla transa i bildtråden Han vägrade nästa ta av sig den

• Snorky
    Anna2barn skrev 2007-10-21 12:36:21 följande:
    Hur tvättar ni djurtunikorna???
    med ljus tvätt
  • Snorky
    annie dark skrev 2007-10-21 13:37:11 följande:
    Tror ni djurtunikan kommer komma i webbutiken? Köpte ju mina molnbodysar där som var slutsålda i butiken.
    det kan man ju aldrig veta, långt ifrån allt kommer ju i webbutiken... men djurtunikorna har ju inte ens kommit i alla butiker ännu.
  • Snorky

Min lillkille har krypt så mycket att stjärnlånkisarna är vita på knäna efter 2-3 användanden

• Snorky
    Line80 skrev 2007-10-21 21:23:57 följande:
    men gud så lik min son han är alltså inte för att min son är transa dårå men dom e lika utseende mässigt.
    nu blir jag ju jättenyfiken på hur din son ser ut! Men hittade inga bilder i ditt galleri!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-22 08:38:28 följande:
    la in en bild i bildtråden som jag tror att jag lagt dit förut
    ja, de var rätt lika faktiskt!
  • Snorky
    mian71 skrev 2007-10-22 10:38:43 följande:
    Blev så förtjust i tunikan med vilda djur, ville genast ha en sådan tröja till sonen. Men varför finns de flesta fina mönster bara på tjej-avdelningen? Nu har jag i alla fall sytt om den till en tröja istället! Pillade loss kantbandet, klippte av den lite rundat nertill (la en annan tröja ovanpå), tog in den lite i sidorna och nålade fast kantbandet igen. Sydde först kantbandet och sedan sidorna. Klart!
    Tröjan blev ju kanonbra!! Jag ska också ta tag i min... när man nu hinner... det går ju i ett dagarna i ända!
  • Snorky
    mian71 skrev 2007-10-22 10:45:59 följande:
    Märker att det är fler än jag som blivit förtjusta i tunikorna med vilda djur. Men jag har ju en liten kille! Varför finns de flesta fina tyger och mönster på tjej-avdelningen för? Nåväl, jag köpte en i alla fall och sydde om den. Har lagt in en bild i bildtråden. Försökte först plåta den med modell men modellen ville inte stå stilla så det blev bara fartränder
    hehe... du såg min kille i bildtråden med tunikan på va?!? Jag ska också sy om, som sagt...
  • Snorky

Det är synd att killar måste vara så tuffa fortfarande på Lindex (stl 86 o uppåt) och att de inte ens kan ha retroplagg, för retroplaggen på killsidan är lätträknade, om det ens finns några?!? Jag kommer iaf inte på några. I höst har jag inte köpt ett plagg från killsidan tror jag... Men jag är ju inte rädd för att shoppa från tjejavdelningen... vilket många kan ha svårt för... jag har aldrig förstått det.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)