Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Malwa skrev 2007-09-26 19:30:29 följande:
    Trodde veloursnickisarna fanns på baby 50-80! har jag fel då?Om de finns på flick förklarar det ju kanske varför jag inte hittat dem då jag letat på baby hela tiden! Freja har just nu stl 74/80.
    Min dotter har också 74 (80) och jag har köpt storl. 86 till henne. Liiite långa. Men jag ska sätta resår i bensluten.

Ja, de finns på flickavd. storl. 86-122.
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    Persilja:

Shit va snygg hängslejeanskjolen (fr. Zara) är!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    Anna Conda skrev 2007-09-27 09:38:45 följande:
    Nu är jag glad att jag inte köpte stjärnkläderna,verkar som det bara är bekymmer och elände med dom...Jag köpte dom inte för jag tyckte det såg ut som att färgen skulle bli dålig,eftersom det var ribbade kläder,då behöver det liksom vara vävt mönster för att det ska hålla sig snyggt tycker jag.Apropå sköljmedel så var det längesen jag slutade med det öht,tycker inte det behövs,och lukta gott gör man ändå,om man sköter sin personliga hygien .Dessutom är det inte speciellt miljövänligt.Nu har jag varit på Lindex och försökt hitta nån att sprätta rabattkupongen på,men det gick inte så bra...Till mig är det svårt eftersom jag ska ha barn om två veckor,dottern så mycket fint från Lindex redan,och kotten ahr också mycket som ligger och väntar. Alltså slutade det med två par strumpor till kotten och ett par örhängen till mig hahaha! Jag fick iaf använda kupongen Oj,vad långt det blev,kanske ingen orkar läsa....
    Ja, tyvärr blir det ofta så... Man har redan handlat på sig en massa... Sen dyker det upp en rabattkupong! Surt!
    Men men... Alltid hittar man nåt litet i alla fall!!!
    En vecka till, sen är man 30
  • lollypop
    Anna Conda skrev 2007-09-27 09:40:39 följande:
    Suddisen:Vadå brun heldräkt???? Nu blir jag nyfiken,är det som en overall? Isf måste jag ju ha den,så är det bara!
    Finns bild i bildtråden (länk i TS)!
  • lollypop
    Anna Conda skrev 2007-09-27 09:42:18 följande:
    Glöm min fråga såg den i bildtråden nu,men i vilka storlekar finns den?? Jag är redan kär!
    Upp till 80
  • lollypop
    philmKarin skrev 2007-09-27 09:44:10 följande:
    Jag gick och "lämnade tillbaka" allt jag köpt och köpte om det med 25% rabatt... fick tillbaka 243kr . Pinsamt men tjejen i kassan verkade van ...
    Smart drag!
  • lollypop
    Raira skrev 2007-09-27 09:58:12 följande:
    Var och slösade ena av mina 25% rabatter(barn) fick två med posten . köpte en billig randig långärmad blev praktiskt gratis sedan var jag inne på H&M och fyndade HelloKitty strykisar så nu har jag ett antal unika hellokitty klädesplagg till dottern .
    Åhhh, älskar Hello Kitty!
  • lollypop
    kidA:

Vilken going och vilken läcker body!
  • lollypop
    kidA skrev 2007-09-27 10:17:06 följande:
    tack o tack
    Åhlens har en del bra/snyggt också!

Köpte ett par stuprörsjeans därifrån till min grabb nyligen. Supersnygga och till ett mycket överkomligt pris; 149:-
  • lollypop
    solida skrev 2007-09-27 10:45:24 följande:
    Jag har två bilder med sonen i lindex-kläder (äppletröjan igen och så från t3b2) i mitt galleri. Nån vänlig plus-medlem får gärna lägga in dem i bildtråden!
    La in biderna i BILDTRÅDEN åt dig

Jättefina!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)