Anna Conda skrev 2007-09-27 09:38:45 följande:
Nu är jag glad att jag inte köpte stjärnkläderna,verkar som det bara är bekymmer och elände med dom...Jag köpte dom inte för jag tyckte det såg ut som att färgen skulle bli dålig,eftersom det var ribbade kläder,då behöver det liksom vara vävt mönster för att det ska hålla sig snyggt tycker jag.Apropå sköljmedel så var det längesen jag slutade med det öht,tycker inte det behövs,och lukta gott gör man ändå,om man sköter sin personliga hygien .Dessutom är det inte speciellt miljövä
nligt.Nu har jag varit på Lindex och försökt hitta nån att sprätta rabattkupongen på,men det gick inte så bra...Till mig är det svårt eftersom jag ska ha barn om två veckor,dottern så mycket fint från Lindex redan,och kotten ahr också mycket som ligger och väntar. Alltså slutade det med två par strumpor till kotten och ett par örhängen till mig hahaha! Jag fick iaf använda kupongen Oj,vad långt det blev,kanske ingen orkar läsa....
Ja, tyvärr blir det ofta så... Man har redan handlat på sig en massa... Sen dyker det upp en rabattkupong! Surt!
Men men... Alltid hittar man nåt litet i alla fall!!!