Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lillronya skrev 2007-10-10 12:40:44 följande:
    Jag tycker det är jättekul att handla pojkkläder!!!Jag har fyra flickor och har nu fått en son. Han har så pojkiga kläder som det bara går. Det flickiga får syrrorna stå för.
    Här var det samma, fast tvärtom
    Efter tre pojkar en tös... Åh gù jag har aldrig sett sååå mycket ROSA rosa rosa...
    Det var jätteroligt att köpa jättetjejiga grejer i början. Men jag kom på att man tröttnade rätt snabbt!
    Engla har mest neutrala unisex plagg. Men visst, då och då är det roligt att klä upp henne riktigt fint och flickigt!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    softsofie skrev 2007-10-10 13:20:27 följande:
    får man vara med här?
    Absolut! Du är så välkommen så!!!
  • lollypop
    Mollie skrev 2007-10-10 23:33:47 följande:
    Men hallå?? Jag skulle just lägga in en bild i bildtråden men hur jag än provad så har jag glömt hur man gör! Snälla hjälp...
    Klicka upp bilden i galleriet, kopiera den. Gå till tråden, tryck klistra in!
  • lollypop
    Mollie skrev 2007-10-10 23:46:02 följande:
    Mmm, jag inser det nu faktiskt... Sorry....  Men det är väl lite sent och jag borde inte lyssla med detta nu liksom..Omamn raderar bilden fårn galleriet, försvinner den då härifrån ur bildtråden?
    Ja, dom försvinner då!
  • lollypop
    josse83 skrev 2007-10-12 13:29:36 följande:
    *suck* ringde min syster som jobbar på lindex men som nu är mammaledig för att kolla om den kommit in till vårat lindex ännu och det hade den redan gjort... och då fattar man ju att den gått åt hur snabbt som helst  typiskt när man kommer på försent att man vill ha en viss grej undrar om de tar in den en andra omgång?!
    Det ska ju komma in en molnoverall i rosa också!
    Det är kanske nåt som passar damen!!!???

I oktober hörde jag först men sen har jag hört att det skulle vara i november. Lite olika bud!!! Fundersam
  • lollypop
    80a skrev 2007-10-12 15:18:27 följande:
    Har för mig att det har disskuterats om pepparkaksklänningar här innan, stämmer det? Behöver införskaffa en snarast..
    Tror du syftar på en tunika (finns i flera färgställningar) som vi lite skämtsamt döpte "pepparkakstunikan/klänningen", eftersom den såg "julig" ut både i färgen samt med dessa hjärtan
    Finns bilder på dom i bildtråden!
  • lollypop
    Sara Jane skrev 2007-10-14 23:42:54 följande:
    Gambia90: Det är lugnt, lät bara lite skadeglatt Jag köpte faktist två par snickisar i stl 92 idag och tycker de passade förvånansvärt bra ändå, så det får nog bli de. Kanske lägger upp de lite. Kolla in bildtråden och se vad ni tycker
    Fint! Tycker inte alls de ser allt för långa ut!?
    Själv satte jag ett resårband i kanalen nertill på min dotters snickisar. Det blev jättebra!!!
  • lollypop
    Sara Jane skrev 2007-10-14 23:51:08 följande:
    Tack för tipset!
    Så lite så!
    Blev själv tipsad om det här i tråden...
  • lollypop

Fick precis rabatten med Citymail

Dessutom 10% klubbrabatt på H&M.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)