För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Tildamamman--->
Byt? Hur då liksom? Kna man logga in där?
Tildamamman--->
Byt? Hur då liksom? Kna man logga in där?
Gaah, vill men handal på Lindex nu!
Men mitt får vänta till nästa vecka och då ska det handlas.., till mig och sonen och använda 25% kupongen!
Ang de rutiga gubbyxorna så ahr jag en brunrandig body från FIX under byxorna... Tror dock att den bodyn är köpt på rea för ca 1 år sen... Det är rätt snyggt att blanda rut och rand...
Men hallå?? Jag skulle just lägga in en bild i bildtråden men hur jag än provad så har jag glömt hur man gör! Snälla hjälp...
Måste han ta den från galleriet? Det gjorde jag inte sist... För de bilder jag lagt upp har jag inte haft i mitt gelleri...
Mmm, jag inser det nu faktiskt... Sorry.... Men det är väl lite sent och jag borde inte lyssla med detta nu liksom..
Omamn raderar bilden fårn galleriet, försvinner den då härifrån ur bildtråden?
Återkommer med frisk hjärna i morgon, iaf utvilad... Natti på er!
Är det någon som är haj åp det här med bilder och vattenstämpel?? Måste man lägga till på varje bil dnär man lägger upp demi galleriet, det går itne att tillföra stämpel i efterhand, på de som rerdan finns i galleriet??
Ang vinteroverall så har vi två overaller, en vind (lite fodrad)och en fleece med vinstopper i från Pop som vi kör med nu och tänker ha i vinter med... ä'r det för tunnt ha ha på en som ligger i vagn och åkpåse??