Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Finns det både bodys o tröja med moln?

Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • jojoa75
    lottizm skrev 2007-10-05 12:47:34 följande:
    en liten fråga till er lindex-fantaster-säljs inte stjärnkläderna längre?? jag bor i Spanien och tänkte inte på att jag kunde beställa dom i internetbutiken så nån hämtade ut det åt mig utan tänkte vänta och köpa själv när jag åker till Sverige.. men nu finns dom inte kvar i internetbutiken! har dom redan slutat sälja dom?
    De finns inte längre i internetbutiken, bara i affärerna!
  • jojoa75

Ang velourbrallor så måste jag tipsa om Fluffytina på Tradera, hon gör helt uuunderbara velourbrallor, man kan tom få med namn broderat på rumpan! Jääättesnygga, min tjej har tre par o sonen två!
    Hon har en hemsida oxå
    www.fluffdesign.se

Ang Me & I plyschbrallor så är jag nog lite partisk där... Så det ska jag inte uttala mig om alls...

• jojoa75
    Linastrumpan skrev 2007-10-07 17:45:35 följande:
    Har hittat hit Är som ni andra mycket förtjust i Lindex barnkläder senaste tiden. Finns så mycket mer än vad man behöver Har två fina bilder i mitt galleri om någon har lust att sätta in de i bildtråden är det fritt fram.... En "gammal" favorit, hängselbyxorna, och en tunika/klänning som jag inte sett någon annan bild på men som passade bra till dotterns röda hår!
    Fixat!
    Lyckades skriva fel i första inlägget, så du får stå ut med att det står att det är från Lillstrumpans bg... Sorry!
  • jojoa75
    Mama72 skrev 2007-10-07 19:54:44 följande:
    Någon vänlig själ får gärna lägga in gårdagens shopping i bildtråden (har ju inte PLUS)... har inte sett den bodyn där tidigare...
    Fixat!
  • jojoa75
    Mama72 skrev 2007-10-08 17:55:54 följande:
    jojoa75... Tack för att du la in min bild i Bildtråden!
    Så lite så!
    solida skrev 2007-10-08 17:33:45 följande:
    Jag fick förresten 310 kronor för min molnoverall på tradera...!
    O jag fick sålt min för 329 kr på Köp nu, den låg ute en halvtimme... För ca tre v sen, strl 80.
  • jojoa75
    josse82 skrev 2007-10-08 19:17:05 följande:
    Tack själv för så trevlig tråd, jättego trådstartare
    Håller med!
  • jojoa75

Irriterar mig på Lindex könsindelning!!! Skrikandes
    Satt o klickade mig runt på hemsidan nu, o fiiina retro kläder till tjej 86 o upp, men till kille bara "tuffa" tryck..
    Men men jag handlar till både sonen o dottern på tjejavdelningen..
    Har blivit en del fina saker där nu sen de kom med de här retro plaggen o kopiorna. Kul!

• jojoa75
    Lokatt skrev 2007-10-09 22:10:46 följande:
    Jag irriterar mig oxå! Av vi som pratar här inne så låter det som att ca 90% av alla kläderna vi gillar och shoppar kommer från flick, oavsett vilket kön våra barn har. Undrar inte lindex varför flick säljer mer och vissa saker tar slut så snabbt? för så är det väll ändå inte på pojk?På ganska så länge nu har jag bara gillat tre grejer från pojk. En röd/svart randig med farfarsknäppning. Långärmad monster. och stuprörs jeansen.
    O jag har inte hittat nåt jag gillat på killsidan... Inte en enda grej, inte ens jeansen.. På tjejsidan har sonen däremot fått plyschbrallor o massa annat...
    Baströjor använder jag inte längre, har för många roliga tröjor... Annars har jag handlat såna på killsidan till min kille..
  • jojoa75
    philmKarin skrev 2007-10-09 22:40:49 följande:
    Jag är så lycklig för jag har kommit på att jag kan kombinera den beige/bruna blockrandiga po.p-tröjan med de bruna velourisarna och den lila/bruna blockrandiga med de lila velourisarna . (Vet inte om alla matchnings-fanatiker ryggar tillbaka nu men jag tyckte det passade tillräckligt bra ihop iaf )
    Det låter ju kanonsnyggt! Perfekta matchningar ju!
  • jojoa75

Har en av var... Och är överlycklig över det!
    Men det svider i plånboken... För mycket av Lucas kläder är så himla killiga, så de kan hon inte ärva... Dessutom "planerade" vi inte tidpunkten ordentligt för BF, så Emma har kunnat ha Lucas sommarkläder när det varit vinter o hans vinterkläder när det varit sommar!
    Detsamma gäller skor tyvärr...
    Men men, nu börjar hon bli större så nu går det bättre... Då har man ju kläderna längre, så nu är de olika strl i kartongerna inte så säsongsbetonade, utan det finns till de flesta säsonger i varje strl..

• jojoa75
    philmKarin skrev 2007-10-10 20:36:40 följande:
    Den är ganska ny men jag har bara sett den i rosa . Jojoa och Zvartaliljan - ni har ju nästan samma pres.bild - mycket förvirrande
    hihi, likadan klänning, men föremålet inuti är ju inte samma!
    Har oxå bara sett den där tröjan med cirklar i rosa med brun o vita cirklar. Jättefin är den, med bruna muddar o bruna sömmar!!
  • jojoa75
    lollypop skrev 2007-10-18 12:44:14 följande:
    Precis hemkommen från en "tittrunda" på Lindex Ghaaaa... Shit va mycket där var som jag vill köpa!!!Nu skulle man haft 25% på ett köp-kupongen istället! Blir väl en liten shoppingrunda imorgon kan jag tänka mig!Återkommer!!!
    ooo nu blidde jag nyfiken... Vad är det du tänkt köpa där?? Gillar ju din smak ju..
  • jojoa75
    lollypop skrev 2007-10-18 22:17:52 följande:
    Ja, men du är verkligen en av få som (orkar) gör det! Och till andra till på köpet!Det ska premieras!!!
    Håller med! Svar på allt o tar sig tid! Sånt uppskattas verkligen!!!
    Säg bara till om det är nåt du vill ha hjälp med nån gång Snigelina...
  • jojoa75

Vad är det för uggletröja i velour ni snackar om? Finns den i bildtråden tro?? Bland allt snacket?

• jojoa75
    lollypop skrev 2007-10-19 18:53:59 följande:
    Den bruna med en stor uggle-applikation mitt fram!
    Är det den som är i inlägg 369 i bildtråden??

Fiiin shopping idag!
  • jojoa75
    lollypop skrev 2007-10-20 14:56:38 följande:
    Zvartaliljan:Så fin den stickade klänningen är!Älskar den modellen! Har en sån från H&M med Kitty Tittade dessutom på en på Lindex igår. Dock inte den som Maia har!
    Den ska min tös oxå ha, helt klart!
    Har du sett den på "vårt" Lindex? Har inte varit där på evigheter.. Var på den på Familia häromdan, men där fanns inte alls lika mkt.. Såg inte den klänningen där, men å andra sidan så såg jag ingen ugglevelour heller, så de har nog inte allt där!
  • jojoa75
    Snorky skrev 2007-10-20 22:44:46 följande:
    Ändå är inte dagens shopping inlagt än! Ja, det är typ 30% billigare på kavatfabriken tror jag... sen finns ju riktiga fynd om man hittar bland andrahands-sorteringen. Men sist vi var där så var det mest bara flickiga skor/kängor i de storlekar vi skulle ha! Så det handlar väl om lite tur att hitta bland andrahand-sorteringen...
    Och var finns denna Kavatfabriken då??
  • jojoa75
    Snorky skrev 2007-10-20 23:04:41 följande:
    Kumla
    Attans...
    Tack för svar iaf!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)