För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Finns det både bodys o tröja med moln?
Finns det både bodys o tröja med moln?
Ang velourbrallor så måste jag tipsa om Fluffytina på Tradera, hon gör helt uuunderbara velourbrallor, man kan tom få med namn broderat på rumpan! Jääättesnygga, min tjej har tre par o sonen två!
Hon har en hemsida oxå
www.fluffdesign.se
Ang Me & I plyschbrallor så är jag nog lite partisk där... Så det ska jag inte uttala mig om alls...
Irriterar mig på Lindex könsindelning!!!
Satt o klickade mig runt på hemsidan nu, o fiiina retro kläder till tjej 86 o upp, men till kille bara "tuffa" tryck..
Men men jag handlar till både sonen o dottern på tjejavdelningen..
Har blivit en del fina saker där nu sen de kom med de här retro plaggen o kopiorna. Kul!
Har en av var... Och är överlycklig över det!
Men det svider i plånboken... För mycket av Lucas kläder är så himla killiga, så de kan hon inte ärva... Dessutom "planerade" vi inte tidpunkten ordentligt för BF, så Emma har kunnat ha Lucas sommarkläder när det varit vinter o hans vinterkläder när det varit sommar!
Detsamma gäller skor tyvärr...
Men men, nu börjar hon bli större så nu går det bättre... Då har man ju kläderna längre, så nu är de olika strl i kartongerna inte så säsongsbetonade, utan det finns till de flesta säsonger i varje strl..
Vad är det för uggletröja i velour ni snackar om? Finns den i bildtråden tro?? Bland allt snacket?