• kidA

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

va? både i shoppen o i affären? men... jag anv min i affären igår ju. skulle jag shoppat i shoppen först alltså?

är koderna anslutna till ens kort o är personliga eller har alla samma kod för 25%?

kolla in: kboys.se / agge.se
  • kidA

jag fattar inte hur fort det kan gå faktiskt.

igår var jag på lindex på ikanohuset lkpg o dådrog de precis fram en ställning o fyllde på med velourbyxorna. de hängde säkert upp 15 nya par plus att det hängde på ställningen sen innan. jag o min kompis roffade åt oss de storlekarna vi skulle ha.
    sen skulle min kompis ngn halvtimme senare byta stl. då hängde det 4 par kvar!

• kidA

tjej83

det är inte resår längst ner på de på kappahl väl?
    de på kappahl är lika som de på lindex som på lindex kostar 59

• kidA

PL

inte mudd nertill. resår bara.

tjej83

de för 99 kr är fr stl 86-122. de på kappahl har väl inte resår nertill utan mudd? o de är på småbarnsavd. sen finns det likadana på lindex men en tia billigare. på småbarnsavd oxå. det är 2 olika byxor de med mudd nertill o de med resår.

• kidA

kan vi inte bara sluta tvättdebatten nu snälla? var en så himla trevlig tråd innan.

kom igen. fler lindexkläder?

• kidA
    Smultronbullen skrev 2007-09-24 16:36:56 följande:
    Jag vill bara tipsa om coola plysch-hängselbrallor på KappAhl. Turkos och brunrandiga och en rosarandig variant med fickor frampå. 99 spänn och inte en endaste broderad björn eller blomma Jätteballa, köpte den största storleken som fanns, 68, men personalen trodde det skulle komma större. Dessutom 25% på alla babykläder. Jag gillar inte alls KappAhl egentligen men det sista tycker jag att de rykt upp sig lite i alla fall.
    du har ingen bild på dem?
  • kidA
    Lindisgbg skrev 2007-09-24 16:39:30 följande:
    Har också handlat jättecoola babyplyschbyxor på Kappahl, gröna och bruna med stjärnor på, bild finns i mitt galleri. Gillar inte deras kläder så mycket för övrigt men dessa tycker jag är jättefina. Tråkigt bara att behöva vänta tills februari innan de kan testas
    åh vad fina! är det de för 99 kr?
  • kidA

ang molnoverallen så är min son född i aug. o jag köpte 68 på den. han vägde 3990 g när han föddes o som det ser ut nu när jag provar så är det nog precis att overallen räcker hela säsongen...

• kidA
    charmmiss skrev 2007-09-25 20:16:29 följande:
    får man verkligen efterlysa saker, det skulle ju vara synd om tråden blir nedstängd.
    nej man får inte efterlysa saker. varken direkt eller indirekt.

så folk här i tråden:

vill ni be folk kolla efter saker åt er eller skicka er saker så ta det privat. annars stänger de ner tråden o det vore ju trist.
  • kidA
    Line80 skrev 2007-09-26 12:14:06 följande:
    nej bara till strl.80idag va jag där igen och då va det ett äldre par som handlade den dressen till sitt barnbarn.. jag köpte ett par rosa manchester byxor med uggla för 49;50:- och en stickad turkos baby mössa för 5:- värsta fynden
    var är det o varför är det utförsäljning? ska de stänga eller ngt?

för de här reorna är ingen annanstans va?
  • kidA
    Malwa skrev 2007-09-26 19:30:29 följande:
    Trodde veloursnickisarna fanns på baby 50-80! har jag fel då?Om de finns på flick förklarar det ju kanske varför jag inte hittat dem då jag letat på baby hela tiden! Freja har just nu stl 74/80.
    finns på flick ja. 86-122.
  • kidA
    lollypop skrev 2007-09-27 10:08:14 följande:
    kidA:Vilken going och vilken läcker body!
    tack o tack
  • kidA

shoppade på lindex idag.

ugglemössan till love.

o den randiga tunikan plus randiga o hjärtmönstrade tightsen.

skitsnyggt!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)