Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Var på lindex idag. Hittade inget nytt. Dessutom var personalen sur och otrevlig. Jag frågade om där fanns fler velourbyxor än dom som hängde ute, så hon ringde o kollade på lagret. det kom en tjej med de lila byxorna och hängde ut dom. sen sa hon: "sen är där inte mer bara så du vet" på ett surt sätt. precis som om jag var jobbig som frågade. En annan gång när jag ringde dit så frågade jag min fråga sen svarade hon bara" jag har inte tid nu" och sen lade hon luren i örat på mig Förvånad. Dessutom har jag inte fårr några rabattkuponger alls och ingen 25%rabatt erbjudande heller. jag har varit medlem länge och handlat massor. Funderar på att bojkotta Lindex snart! Skrikandes

• Buttelina
    lillronya skrev 2007-09-24 15:36:23 följande:
    I mitt galleri finns Emilio på bild i sina nya stjärnkläder som han fick i doppresent i lördags. Munkjackan var för varm att ha på idag, men resten är med iaf. Om nån vill klistra in honom i bildtråden är det ok.
    jättesöt. jag klistrade in bilden Skrattande
  • Buttelina
    kotten75 skrev 2007-09-24 15:48:42 följande:
    En liten fråga om stjärnbodiesarna... Blir stjärnorna röda respektive blåa efter tvätt???
    nä, ingen missfärgning alls
  • Buttelina
    jollydolly skrev 2007-09-24 14:42:57 följande:
    Halloj!Gillar Lindex barnkläder grymt mycket och jag behöver ett råd från er som kanske har barn eller ni som vet iaf kanske. Jag ska ha mitt första barn i slutet på jan -08 och då kommer jag ju att behöva ngt ytterplagg såsom en overall eller så. Frågan är vilken storlek som är bäst att köpa??? 56 tycker jag verkar bli så litet om man ska ha kläder under osv, sen vet man ju inte riktigt hur stor bebis man kommer få... Är det inte bättre då att köpa lite större, men hur pass?? 62 eller??
    Jollydolly. min dotter föddes i oktober och vi köpte en 56 till henne. den hade hon nästan hela vintern faktiskt... beror ju lite på om den är stor i storleken oxå. hon vägde 3615 när hon föddes. så här såg hon ut i den.

• Buttelina
    Buttelina skrev 2007-09-25 22:37:43 följande:
    Ja, den velourdressen var jättefin! finns den i fler färger än brunt???
    Jag puffar på min fråga.
  • Buttelina
    solida skrev 2007-09-30 15:31:10 följande:
    Är det nån som har de här tightsen?www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...Är de små eller stora i storlek?
    tittade på dom tihgtsen idag. tyckte dom var hårda i midjan som bara den. min son kan inte ha dom. såg normal långa ut i storlek!
  • Buttelina

hur är det nu med handla för 400 få 100kr i rabatt kupongen??? kan man ta tre betala för två i det erbjudandet??

• Buttelina
    miniGrynet skrev 2007-11-22 10:37:11 följande:
    Japp! Jag provade aldrig igår, men det ska man kunna göra!
    ok tack, men man får säkert brottas med dom i kassan Fundersam
  • Buttelina
    miniGrynet skrev 2007-11-22 10:43:41 följande:
    Säkert, men ta med det som du har i din inbox!
    tack
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)