Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-14 16:49:07 följande:
    josse82:Finfina bilder! Tack!
    Tackar tackar
  • josse82
    AnnaFreja skrev 2007-09-15 17:18:48 följande:
    hej! får man vara med här. Har kikat i tråden ett tag. Jag handlade lite kläder på lindex i dag. Jättefina! Det är bara så synd som nån skrev att de har mycket snyggare tjejkläder än killkläder. Undrar varför det är så?Det jag shoppade idag var på tjejhörnan.
    Välkommen!

Vad shoppade du för skoj då?
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-15 17:31:34 följande:
    får man ha två lindexkort per familj, någon som vet? Dvs. får min man oxå ha ett?
    Det går jättebra!!!
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-15 18:02:16 följande:
    Vad bra! Får man något särskilt om man skaffar kort nu?
    Det är nog bara den vanliga välkomstrabatten som du får men det är ju alltid något ....
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-15 18:18:16 följande:
    nej, dom vet ju inte om att jag är medlem om min man går ner och skaffar ett för eget bruk? (han handlar faktiskt oxå ibland, så det är inte bara för att "lura" till sig rabatt)välkommstrabatten är det den på 15% ?Hur har ni, har ni faktura bundet till era kort? Jag har inte vågat ha det än, då skulle man väll handla ihjäl sig!
    Man kan ju alltid sätta in en liten summa varje månad på kortet innan man handlar så slipper man använda krediten Och som du säger öppnar han bara ett eget kort så får han rabatt, ansöker du däremot ett extra kort som är bundet till ditt så får han ju inte det... Kreditkortet kostar ju inget heller så jag tycker absolut att det är bra plus att det är bonusgrundat
  • josse82
    lollypop skrev 2007-09-15 18:28:49 följande:
    15% var väl bara tillfälligt!Egentligen är det bara 10% på ett köp!
    Tror att det är nytt med 15% rabatt istället för 10%, jag kan ha fel
  • josse82
    Lokatt skrev 2007-09-15 18:36:14 följande:
    Vad skiljer igentligen kredit och vanliga kortet åt? Mer än krediten då..
    Kreditkortet är bonusgrundat vilket inte det vanliga klubbkortet är...
  • josse82
    philmKarin skrev 2007-09-18 11:12:43 följande:
    Passar på att tipsa om dessa:Finns på pippilotta.se och är suveräna även för barn som inte går ännu för de ramlar inte av
    Sådana har jag med, jättebra och mysiga
  • josse82
    josieposie skrev 2007-09-19 22:57:04 följande:
    Hej ni som gillar och handlar mycket på Lindex!Förra veckan när jag handlade så ansökte jag om Lindexkort och när jag gjorde det så sa hon ikassan att om du spar det här kvittot så kan vi registrera dina poäng om du handlar innan du fått plastkortet.Idag när jag handlade och räckte fram mina "kvitton" så sa de att det går absolut inte att registrera några poäng innan jag hade fått plastkortet och när jag ifrågasatte det (eftersom det gick i en annan Lindexbutik häromdagen) så sa hon snorkigt att jag kunde ju ta upp det med högsta chefen om jag inte gillade läget, typ...!!!Lite OT, jag vet men jag fick syn på tråden och tänkte att nån här kanske vet om jag blev lurad idag eller hade tur häromdagen...??Har hanlat så snuskigt mycket på Lindex de senaste veckorna att jag blev lite besviken över sånt trist bemötande...Molnoverallen måste vara säsongens sötaste plagg...
    Usch, vad otrevligt! Självklart ska du kunna registrera dina köp innan du fått ditt kort, visa upp kvitto samt leg så ska man kunna registrera via ditt personnr... Hoppas att du får bättre bemötande nästa gång  
  • josse82
    Snorky skrev 2007-09-19 23:30:40 följande:
    men asså jag förstår inte riktigt, vad spelar det för roll?? har man inte kreditkortet o inte betalar sina köp med det så samlar man ändå inte några poäng. Det du gör med club-kortet är att registrera ett köp så att du får erbjudanden hem etc, men det är inget  bonussystem om du inte använder kreditkortet.
    Men kom ihåg att alltid registrera kortet varesig du har clubkort eller kreditkort annars kan de inte se att du är en aktiv kund och då kan du gå miste om alla dessa bra erbjudanden
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)