Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hm så man SKA alltså få blanda från de olika t3b2 plaggen? Här säger de olika beroende på vem som jobbar. Oftast får man absolut inte blanda 86-uppåt med bebiskläderna och ibland får man inte ens blanda pojk och flick på storbarnskläderna. Skitlarvigt tycker jag så det vore ju bra att få veta hur det egentligen är?

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • Nifelheim
    Snorky skrev 2007-11-12 10:35:40 följande:
    ja, det ska man få vad jag har hört från andra butiker... men det är Lindex i ett nötskal... verkar variera från personal till personal. Men egentligen, varför skulle det inte gå?!? Jag kör alltid med "men det brukar gå bra/det har gått förut"
    Hehe jag får köra med det jag med. och vägrar de så får man väl säga att nä då ska jag inte ha något tack.
  • Nifelheim

MEN VAD ÄR DET DÄR? Jag hade ju väntat mig att det som var grönt på den förra skulle vara rosa på den här. Den där var ju GRÄSLIG. usch

• Nifelheim
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-15 21:26:24 följande:
    ...tror det finns sån halkplutttub att köpa om man vill göra egna pluttar...
    De funkar asdåligt. första försöket lossnade i tvätten och det andra försöket satt förvisso kvar någorlunda efter tvätt men hjälpte inte ett dugg mot halkandet. Två par förstörda strumpor alltså, tur att jag inte testade på strumpbyxor. Strumpor är ju billigare
  • Nifelheim

Åååh jag måste ha pjamasen.....HOPPAS den kommit hit...ehum, jag får nog vänta tills på söndag, men då ska jag iväg och kika. Undrar vad mer man kan tänkas hitta så man kommer upp i kupong priset.
    Jag tycker det var synd att det var sån där halsringning på snigelbodyn, jag tycker det ser knasigt ut på min son.

• Nifelheim

Hmm...jag var ju tvungen o testa den där 50 kronors rabattkoden i webshopen så nu har jag visst råkat beställt en Skjorta med stjärnor på till sonen. Så det kan gå *fniss* han som redan har två skjortor till jul.....

• Nifelheim
    charmmiss skrev 2007-11-23 11:18:51 följande:
    var det skjortan jag länka till, den var ju skitsnygg!
    Ja den vart det. haha jag har gått och tittat på den i butiken, men inte känt att han behöver ngn mer skjorta...Nåja han fyller ju snart år så han kan ju ha skjorta då också.
  • Nifelheim

AAAAAAAAAH den där nya gitarrbodyn MÅSTE jag ha..vad kostade den???? NGn som sett om den finns på ngt Lindex i Eskilstuna??+

• Nifelheim
    Sassah skrev 2007-11-29 11:08:35 följande:
    Nu har jag beställt Hängeljeansen online, men det blev 62,50:- i rabatt?! Hoppas att jag får ett exemplar utan knäppa knappar bara. Hur är de i Storlek, köpte 80, vid vilken ålder har era dessa i strl 80?
    Jag tror att anledningen att det blir 62,50 i rabatt är att man har 10% rabatt på sitt första köp i online butiken. För när jag igår satt o klurade på om det gick o använda 50 kr rabatten igen så vart det bara 50 kronor i rabatt. (jag beställde en sak med den rabatten förra veckan och fick då 62,50 i rabatt.)
  • Nifelheim

Va konstigt med T-shirtarna. De är ju även i dagens paket så de borde ju ha koll så alla storlekar kostar lika mkt kan man tycka

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)