För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
KappAhl har 25% i helgen, endast lördag!
Fick sms idag.
KappAhl har 25% i helgen, endast lördag!
Fick sms idag.
Ringde mitt Lindex, de börjar rean imorgon.
Imorgon eftermiddag!!!!!!!!!!! Inte när de öppnar?
Jag har bara tid på fm.
Min röda stjärnbody är ok men däremot förra säsongens blev skitful, stjärnorna blev helt urblekta efter första tvätten.
Jag köpte en massa 62 jag också och vips så hade hon växt ur dem, skittrist.
Nu har hon 68 och har haft det i 6-7 v och de varkar funka ett tag till.
mitt lindex hade inget.
det är så utplockat nu, hittade inget i 68 el. 74. man får väl vara snabb när det kommer nyheter.
köpte djurtunikan att växa i.
Om man reklamerar ska man väl få tillbaka hela prissumman eller? Jag har fått det iaf.
Köpte molnmockisarna idag, så fina!
På mitt LIndex fanns flera molnbodysar.
Tänkte sy att par molnbyxor till tjejen, svarta med vita moln, behöver lite stylingtips. Ska jag ta svarta muddar eller röda?
Måste sen bara berätta lite om lilltjejen, idag är hon 5 månader och sitter utan stöd i upp till 40 s. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt!
Det svarta molntyget är från Gunilla Axén. 150 kr per meter.
Det är så snyggt men skulle gärna vilja haft det i brunt men det finns inte, synd!
Testsyr nog först, är rätt bra på att sy men ska få hjälp av en kompis med mönster. Har även köpt stretch tyg i denim så det ska bli ett par muddjeans också.
Om man vill ha ett plagg som inte finns i butiken men i en annan i samma stad kan de skicka emellan? Kostar det i så fall?
Hur funkar kupongerna, är det 25% på ett plagg eller per köptillfälle.
Finns det snigelbody? Var på lindex idag men hittade "bara" ugglestrumpbyxor samt en vit tunika.
Gud va snygg den lila snigelbodyn är, vill ha!
Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.
Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
Här ska tvättas gitarrtröja, blir den ful så ska jag reklamera den.
Jag reklamerade stjärnbodyn från KappAhl, fick pengarna tillbakka och hade inget kvitto. Brukar ju vara knepigt där,man får ju inte byta utan kvitto har jag hört.
barbapappa body från åhlens, finns de i fler färger?
det blir åhlens imorgon då, svikare!
Tips!
Har sett molnfiltar på tradera, kopior på Me&I, sök på moln så kommer de upp, kan inte länka.
Funderar på att buda på en.
Ja, folk betalar verkligen................ Sålde ett par polarnjeans som dottern använt bara några gånger och fick 150 kr. De hade kostat 125 kr på rea och dessutom köpta när det var ta tre betala för två.