Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag har inte några problem med våra heller iofs har jag tvättat lilltjejens kanske 2 ggr och storasysters 3-4 ggr... Vad jag förstått på tidigare inlägg har dom blivit fula efter första tvätten eller?

Line80 skrev 2007-11-22 19:34:15 följande:
    men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan? har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe
  • FrogLeg

Tänk om man skulle komma med en hel skokartong med Lindex kvitto... Skulle dom verkligen orka göra sig besväret att hitta de rätta?!?

snigelina skrev 2007-11-22 19:50:55 följande:
    Förrförra gången jag reklamerade hade jag inget kvitto och då "morrade" hon lite, men ok:ade det. Hon frågade dock om jag använt nån rabatt.. De har ju rabatter rätt ofta så risken är ju ganska stor att man handlat med rabatt.Nu senast hade jag med mig kvittot. Var osäker hemma vilket kvitto det var, men hade med mig två möjliga och gick sen och jämförde med numret på en tröja i butiken *s*
  • FrogLeg

De som kan hända om man reklamerar utan kvitto är att man får pengarna som varan står i idag (om de varit rea får man endast tillbaka de pengarna som varan säljs för idag). Eftersom man inte kan bevisa när man köpt varan.

• FrogLeg

Nån som hängde med på hur länge de den där HM rabatten på samanlagt 150 kr gällde? Var de bara tom igår?
    De 50 kr på Lindex online hur länge gällde den?

• FrogLeg

Nej de blir bara en fraktkostnad...

seSSa skrev 2007-11-23 22:10:58 följande:
    måste fråga er som vet...nu tänkte jag handla på HM's hemsida men en utav varorna jag har i kassan levereras inte förrän 2 veckor senare än allt annat. innebär det att jag måste betala 2 frakter ifall jag vill ha de i olika paket eller hur blir det?
  • FrogLeg

Nej nu orkar jag inte vänta på att få nåt svar på min fråga längre... Blir ingen shopping på HMrowells idag
    God natt sov gott

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)