Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tittar in en snabbis för att skriva att idag när dottern skulle ha gitarrtröjan såg jag att trycket har flagnat Så jag ska prata med min Lindex butik imorrn. Vi har ju 2 st en till lillgumman o en till stora tjejen. Hur den andra ser ut vet jag inte, måste kolla sen. Då vet ni de...

• FrogLeg

Kanske jobbar den personen på Lindex?! Då blir ju priset typ 36 kr för mockasinerna om man använder 30% kupongen oxå. Vad vet jag Men jag vet inte hur dom har de om dom får kombinera kuponger med persomalpris?
    Annars är de väl bara en snällis hehe

Snorky skrev 2007-11-23 23:10:06 följande:
    ja, men hur många rabattkuponger man än använder så går man minus på att sälja de för halva priset.
  • FrogLeg

Oki kanske jobbar extra överallt Nej vars de verkar lite skumt faktiskt.

maggan75 skrev 2007-11-24 18:39:58 följande:
    kan så vara men  de har ofta kläder från kappahl oxå
  • FrogLeg

Tur att nån är glad...

Line80 skrev 2007-11-24 18:43:48 följande:
    har tvättat gitarr tröjan nu för 5 gången.. fort lika fin i tyck
  • FrogLeg

Vad kostade/ kostar de gitarr tröjorna? Var de 79.50 eller 99? Måste leta kvitto

• FrogLeg

De är skumt för dom har inte samma art nr
    Den ena har 10 05926492
    Den andra har 10 05926497

attans på tröjan står de 5902346-000 (om de nu är art nr) vore ju smart om dom hade de på plagget som många andra har...

snigelina skrev 2007-11-24 23:11:46 följande:
    Vad står det för artikelnr?
  • FrogLeg

En fråga som inte har med Lindex att göra men med shopping Nån som beställt från en webshop som heter Anna Cill? Funkade de bra isåfall?

• FrogLeg

Jag var en snabb sväng på Lindex idag. Dottern ville leka med legot så visst mamma kan väl följa med då då
    Hur som hann jag se två fina klänningar randiga med en stjärna på 129 kr såg att dom fanns i webshopen nu oxå. Jag har alltid gillat stjärnor så de är nog mycket därför jag fastnade för den Men modellen av klänning gillar jag oxå iofs

lollypop
    TAck för svaret Blir att beställa imorrn då.

• FrogLeg

De är väl så... Nu är de vår och sommarkläder som ploppar in Snart kommer vårkatalogen från HM

miniGrynet skrev 2007-11-25 22:19:05 följande:
    Tycker ibland att det känns lite underligt att det släpps så mycket klänningar som är (i mina ögon) väldigt somriga, såsom dessa stjärn-klänningar, när det är november/december. Jag tycker också att dom är fina och coola, och skulle absolut kunna ha en sån på dottern, men rent spontant när jag ser dom tänker jag på sommaren. Rätt härligt iofs att bli påmind om sol och värme!
  • FrogLeg

MiniGrynet
    På tal om undligt... Hur många gånger har jag inte varit med om att mitt i den varmaste sommarhettan packa upp varmfodrade stövlar / boots... De är så de är med kläder skor, fast de känns helknasigt.

• FrogLeg

Jag gillar den men de skulle nog inte vara de första jag skulle köpa just nu Är de på baby? Jag och min stora dotter var på Lindex förra veckan och vi såg ett set på baby med tröja o tights som hade tryck med regnbågar o luftbalonger "samma" motiv som den på din bild. De var lite gulligt konstaterade vi Tyvärr har jag ingen bebis som jag kan köpa de till längre... Får allt som oftast handla på flick till lillskruttan nu.

softsofie skrev 2007-11-29 17:04:41 följande:
    vad tycker  ni om denna ?jag kan inte betämma mig om jag tycker dne är snygg eller ful.nån som sett den i verkligheten?
    www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
  • FrogLeg

Ja de verkar ju som solida haft lite "problem" när hon beställt fast på ett possitivt sätt då då

miniGrynet skrev 2007-11-30 21:59:19 följande:
    Någon mer som har jättestrul med Lindex sida idag?Ska beställa, men angtingen kommer jag inte in alls på den eller så hänger den sig när jag är där och ska beställa! Blir knäpp!
    [/citat]

Åååå just den klänningen har jag letat efter till mina girls ATTANS den är slut både på hemsidan o i våran hm butik! *snyft*
    lewwe skrev 2007-11-30 22:01:31 följande:
    [citat]
    Har lagt in bilder under shopping på min sida på flickorna jul & nyårsklänningar.Vilmas från Lindex Och Allis från H&M. H&M klänningen va helt ljuvlig, 98:- vrakpris!!!Har plus men kan inte lägga in bilder i bildtråden, vet inte varför!!
  • FrogLeg

Attans att jag inte testade igår när jag beställde bara rea... hmm *sur*

miniGrynet skrev 2007-12-01 14:28:07 följande:
    Jag köpte i princip bara rea-kläder, gick bra med rabatten ändå.
  • FrogLeg

Dom såg fina o våraktiga ut Här har dom oxå börjat med söndagsöppet KUL

Mollymajs skrev 2007-12-01 21:56:55 följande:
    Ingen som har köpt eller kollat på dessa byxor. ja tycker de ser fina ut på bilden men har inte sett de i min butik ännu. Ska kolla imorgon om de nu ÄNTLIGEN börjat med söndags öppet inför jul.www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
  • FrogLeg

Skulle säga 80 eftersom de alltid är bättre med lite större storlek i overall

Gottekorven skrev 2007-12-02 20:05:18 följande:
    Hej!Hur är molnoverallen (den rosa) i storlek??? Tjejen har 74 i lindex övriga kläder, så vad toro ni om overall storlek?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)