Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Var föresten på Lindex idag .. inga nyheter   Man de höll på att plocka fram velour byxor igen   Så jag knep ett par bruna och ett par svarta till sonen

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75
    jollydolly skrev 2007-09-24 15:53:43 följande:
    jaha nu blev det ännu svårare att välja storlek... hahaha.Jag får väl se hur det blir
    Ska bara tillägga att sonen vägde 3660 och var 51 cm lång
  • maggan75
    Elaizans mamma skrev 2007-09-25 19:50:02 följande:
    Hej alla Lindexvänner.Finns det ågon som kanske skulle kunna hjälpa mig??Jag har letat febrilt efter klänningen, den gråa med vita bubblor på MOLO kopia i stl 86.Om någon hittar den så betalar jag självklart porto osv.MvhLina
    På mitt Lindex hängde det massor av såna klänningar vet inte om det fanns just 86 men vill du att jag ska kolla så gör jag gärna det   

Själv väntar jag på att det ska bli november då skulle de få in barbapappa kläder i strl 86 och uppåt på Åhlens
  • maggan75

Det har kommit in lite nytt på hemsidan Synd att det inte var igår när jag beställde

• maggan75

Var på "mitt " Lindex idag men de hade inte fått in den orangea tunikan med hjärtan men de höll på att flytta om kläder så det kan ju hända att de gör plats för dem   *hoppas *

• maggan75
    Line80 skrev 2007-10-02 19:35:42 följande:
    dom där har min dotter.. superfina.. köpte dom före sommaren så dom har funnits länge.. köpte även i samma veva en jätte fin top i samma mönster som de vita med bruna blommor.
    ja ha och de har jag missat hur kunde jag   Ha ha
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-10-03 11:26:43 följande:
    ja, herregu vad folk irriterar sig på onödiga saker! Att folk skriver i bildtråden, att det pratas om nappar osv... Då irriterar jag mig mer på att alla tjatar om diverse kläder o hur o när de kommer in, det är väl bara att vänta... tids nog kommer ju det mesta. Men det är bara vad jag tycker, o jag accepterar att alla tycker olika!
    Håller med dig
  • maggan75
    Tina83 skrev 2007-10-03 13:06:02 följande:
    i ärlighetens namn är jag mer irriterad över hur folk ens kan åka flera mil för att få tag på "rätt" napp...lite märkeshysteri...
    Fast nu var det ju inte märket det handlade om utan att man matchade napparna med kläderna och sen gled det in på just katvig nappar
  • maggan75
    Lejån skrev 2007-10-03 18:11:19 följande:
    Hittade nåt nytt (?) sött idag som jag var tvungen att köpa åt tösen, en tröja med sniglar! För den som letar finns också molnbodysarna i vissa storlekar kvar i Solna.
    Sniglar lät spännande, den vill vi se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)