Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

rebmetpes skrev 2007-09-11 10:21:28 följande:
    mini grynetåå, den där hjärt tunikan va jätte fin!
    Ja, den är verkligen jättesöt!

Så fint med brunt/rosa tycker jag!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Line80 skrev 2007-09-11 10:36:46 följande:
    tunikan har jag med lite svårt för.. men tajtsen föll jag för direkt dom är jätte fina till en rosa veour tunika som dottern har
    Ja... den är lite sådär liksom, tunikan...
  • miniGrynet
    siciliana skrev 2007-09-11 11:06:48 följande:
    Den är sååå fin! Måste tillverka en lillesyster till Wille som kan ha en sån!
    En som gillar den alltså...

Jag tror att den kan passa på rätt barn... Måste nästan prova på Elise om vi är på Lindex snart.
    Den är lite ful-snygg tycker jag...

Tack för era ärliga åsikter!
  • miniGrynet
    snigelina skrev 2007-09-11 11:20:20 följande:
    Angående kanintyget tycker jag att det är apfult. Har inget emot retro annars, men just de kaninerna ser så sura ut och har konstiga ögon. Gillar dessutom inte när många av kaninerna hamnar upp och ner.
    Nej, det är lite underligt att så många är upp och ner... håller med!
  • miniGrynet

NovasMam

Vad blev det för tunikor? *nyfiken*

• miniGrynet

En fråga som inte har med Lindex att göra, men jag tänkte, här är alla så kläd-intresserade!

Nån som har erfarenhet av Alfons och Milla-kläderna?
    Är dom bra, tycker ni dom är fina?

• miniGrynet
    Ior79 skrev 2007-09-11 20:48:32 följande:
    Bor du nära Ullared?? Där har dom i alla fall alfonskläder.
    Nej, det gör jag inte.

Är lite inne på att kanske börja sälja dessa kläder, därför nyfiken på hur andra ser på dom.

Har själv inte nån egen erfarenhet av dom, har känt på en klänning i en affär, men tycker dom är fina.
  • miniGrynet
    Amathea skrev 2007-09-11 21:09:40 följande:
    Jag har haft ett par jeans med tillhörande tröjja till pojken, och jeansklänningen med tillhörande tröjja till tösen.Och dom var fina och mjuka.Mina föräldrar köper till inköpspris, men de har inte blivit fler kläder för det....Personligen tycker jag att Alfons är ltie för gulligt Men, jag funderar ändå på stövlar, regnkläder, mössa osv från wiges. Just pga priset, och att allt matchar. Finns inget värre än färger som skär sej!!
    Har dina föräldrar affär?
    Är just Wiges jag kollat på, och frågat om samarbete.

Sorry, OT i tråden!
  • miniGrynet
    Amathea skrev 2007-09-11 21:27:42 följande:
    Nä, mina förädlrar är lastbilschaffisar... och kör åt wiges.Så det är på det sättet dom kommit över det bakvägen, så att säga.Jag har bara positivt att säga om wiges kläder.Mina föräldrar försåg oss med prematurkläder i storlek 40 o 45 när småttingarna fick börja använda kläder! Så, har du affär och ska sälja, så kan jag rekomendera även deras prematurkläder.Många "walking baby" är dessutom bra, förutom att jag inte gillar deras pojkbyxor.Dom är väldigt enkla. Mjuka, men trista.
    Hade behövt deras kläder när dottern kom, då var det svårt att hitta prematur kläder som passade. Stl 40 var stora då...

Är intresserad av att sälja även mkt prematur, men det är svårt att hitta det till och med för nån som vill sälja kläder.

Tack för tipsen!
    Nu ska tråden få återgå till Lindex-kläder!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)