Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

philmkarin-
    vilken söt bild !

• charmmiss

vad stora storlekar alla köper till sina nyfödda, själv köpte jag strl 56 innan dottern föddes, hon kunde ha den när hon var ca 4 mån, visserligen så var hon ju liten när hon föddes. Maken var tvungen att åka väg o köpa en i strl 50 innan vi åkte hem. Var på BB en vecka så han hade ju gott om tid på sig

• charmmiss

har lagt in en bild på dottern i sina nya lindex jeans, hon var inte så samarbetsvillig, ville kryptesta dem, fick en bild på baken iaf
    nån som vill klistra in den i bildtråden

• charmmiss
    snigelina skrev 2007-09-26 15:03:10 följande:
    129 kr. Finns även i en vit/brun/beige/ljusrosa variant. Kanske ska fota den också och lägga in?
    den har jag köpt till dottern, jättefin.
    Men den du fotat var ju oxå jättesnygg!
    Jag förknippa den inte med jul.
  • charmmiss
    Raira skrev 2007-09-27 10:25:03 följande:
    ja märken man stryker på med strykjärnet .Fanns mitt i bland kläderna . Tänkte köpa en tröja till tösen men såg dessa och blev inspererad .Bild finns i mitt galleri. (tösen har på sig några av kläderna så det finns inte bilder pa alla .)
    vad fint det var med strykisarna, vad kostade dem.
  • charmmiss

sniglina -wow, vad snygg tunika! har inte sett något nytt här, inga tunikor eller heldressar.
    Tuff den var på dockan, den såg lite ut som Chuck, i den onda dockan

• charmmiss

har lagt in bilder på lindex shopping i mitt galleri, men har ej plus, någon som vill kopiera in dem i bildtråden tack

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)