Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-09-14 16:21:43 följande:
    dom där seten har jag till mina barn, hur bra som helst och tyvärr ska jag inte sälja dom än
    Jag ska fortsätta scanna tradera... Verkar mycket bättre med tvådelat än med Molos overall . Jag ser inte att Haléns har barnkläder nu... har de slutat med det eller?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    Cajsan skrev 2007-09-14 23:08:35 följande:
    Förstår någon om molnoverallen är rosa med vita moln eller om det är fodret som ska vara rosa?
    Hoppas att den är likadan fast allt grönt är rosa - då blir det till att byta! Tur att det är 30 dagars öppet köp .
    Men känner jag Lindex rätt så blir det väl nån rosa fleeceoverall med hjärtan eller nåt...
    TereseA skrev 2007-09-14 23:25:51 följande:
    Skulle bara säga att jag köpte den där nya bodyn från kids kollektionen på Lindex..Den röda med stora vita stjärnor på...Tror inte det är så bra kvalite...jag tvättade den och de vita stjärnorna blev rosa...hade precis köpt den...någon mer än jag som råkat ut för det..
    Det var nån annan i tråden som råkat ut för det också. Tycker du ska be att få byta, kan ju vara ett måndagsexemplar. Annars så tappar ju stjärnkläderna färgen ganska snabbt tycker jag men mig gör det inget, gillar när det blir lite använt alá me&I .

Appropå stjärnkläder så stod jag och klämde på de gamla stjärnkläderna som fanns i set med T-shirt och shorts och de är superfina ju. Fanns i svarta sjärnor och röda kantband och turkosa stjärnor och bruna kantband 86 och uppåt. Men eftersom det  är killavdelningen så är de superstora... fast de kanske krymper i tvätten *vill ju ha*
  • philmKarin
    Snorky skrev 2007-09-15 00:00:08 följande:
    Att tvätta för hand är ju inte alltid så lätt heller, då det är viktigt att man tvättar i rätt gradantal första gången för att färgen ska "fästa", oftast stabiliserar sig färgerna i plagget, då o tvättar man för kallt el varmt då kan det bli helt galet. Öht ska man varken gå upp eller ner i gradantal utan följa det som står i plagget, men jag fuskar också ibland!
    Jaha... Jag trodde att allas Me&I-tunikehjärtan blev rosa .
  • philmKarin
    Lokatt skrev 2007-09-15 17:31:34 följande:
    får man ha två lindexkort per familj, någon som vet? Dvs. får min man oxå ha ett?
    Tror inte man får 15% om man redan är medlem... fast det vet de kanske inte om?
  • philmKarin

Jag var på Lindx idag igen för att se om det fanns några äpple och orange-flum tröjor kvar i 86 men de var slut allihopa såklart. Och naturligtvis fanns det inga bruna stickade kepsar inte...
    Jag såg att det hängde en rosa fleeceoverall med Katvig-miniapple-kopietrycket inuti så jag antar att det var den overallen kundtjänst menade

Sedan såg jag 2 supersnygga nya vinterjackor: en vit/brunrutig och en brun med katvig-miniapple-kopietrycket. Bägge på 86-122 .

• philmKarin
    bengke skrev 2007-09-15 18:34:54 följande:
    "äpple och orange-flum"-vilka är det låter intressant. Jag gillar äpplen och jag gillar flum. Finns de i stora storlekar (98), eller är det bara bebisar?
  • philmKarin
    miniGrynet skrev 2007-09-15 19:13:43 följande:
    Idag har inhandlats svarta velour-byxor, en grönrandig tröja och en rosa med en hund på, i plysch. Alla de på t3b2! Toppen! Även en gitarr-tröja inhandlades! Men, igår såg jag en så fin tröja i Täby, som inte fanns på mitt Lindex idag. Den är brun/vit-blommig med rosa kantband! Den fanns bara i stl 122 där, jag vill ha 86!
    Jag vet vilken du menar.. den är som en tunika va? Eller så kanske den fanns både som tröja och tunika. Men den är vit med mömrkbruna kvistar/blommor på.
  • philmKarin
    sesssan skrev 2007-09-16 20:20:01 följande:
    Tyckte jag läste nåt om en rosa moln overall förut...var???
    fast jag (skeptiker) tror att kundtjänst menade en overall i liknande material fast rosa = den rosa fleeceoverallen som redan finns
  • philmKarin
    mollan nu skrev 2007-09-16 18:05:20 följande:
    Va inne en sväng på Lindex vid Hötorget idag, där finns rosa/grå gitarrtröjan kvar för er som letar i sthlm.
    Aha, finns det ett Lindex vid hötorget också? Får väl masa mig in till stan och se om jag kan hitta en grön äppeltröja, orange flumtröja och/eller gitarrtröja i stl 86 (alltid den som är slut ju ).
    Kan ju passa på att gå in på Po.p och se om de har några skogs-tröjor kvar...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)