Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Är det någon som har köpt någe skoj idag då? Skulle själv ner till stan men har inte hunnit så idag blev det bakdag och imorgon får det lov att bli shoppingdag Måste ju hitta något fint att ha på Maximillian nu på lördag då det är dop. Han vill nog inte ha på sig dopklänningen under fikat

• josse82
    LillaÄrtan skrev 2007-09-24 14:26:36 följande:
    Jag ska på Lindex i em... Väntar på att dottern ska vakna & sambon ska komma hem.. Hoppas att dem fått in nått nytt skoj
    Ja, hoppas det! Lyck till med shoppingen Snart ska vi till BVC och hela jag luktar bullar :D
  • josse82
    rebmetpes skrev 2007-09-24 14:30:39 följande:
    fick hem mitt lindexkort idag plus en värde check på 50:-fick även en 25procent på Kappahlså nu ska shoppas
    Härligt härligt!!! Vill ju också shoppa låt denna dag gå fort så att det kan bli ny dag och en massa shopping
  • josse82
    Lindisgbg skrev 2007-09-24 14:33:14 följande:
    Molnoverallen var slut i Partille (Allum) men ringde till Kållered och där hade de kvar, la undan en i 56 och en i 62 till Minis i magen. Är de små i storlekarna?
    Grattis vad roligt att det fanns där, de är ju så fina...
    Ja, jag tycker nog att de är ganska små i storlek eller så var det bara fel modell för Maximillian, fick lov att lämna tillbaks den
  • josse82

Så, nu har jag kommit hem från BVC

Snorky skrev 2007-09-24 14:48:57 följande:
    nä, jag köpte mitt igår! Nu får det vara lugnt med shoppingen ett tag... eller tills på onsdag för då är det me&I-shopping som gäller! Men sen får jag fasen försöka ta det lugna... har redan två barngarderober som svämmar över. Iofs är det inget på Lindex som lockar riktigt nu, jag har köpt det jag vill ha!
    Åh, vad avis jag blir, hoppas att du hittar en massa fint från me&I
  • josse82
    Tina83 skrev 2007-09-27 10:15:51 följande:
    jag vill inte tvätta en mörkblå body med vita kläder o riskera att de vita kläderna blir missfärgade.men det verkar ju vara det man måste för att de inte ska färga av sig. trist i alla fall är det..ska in till Lindex idag o handla handla handla!
    Ska också ner till stan och handla handla, senast blev det tyvärr inte så mycket Får hoppas på att jag hittar någe fint idag
  • josse82
    snigelina skrev 2007-09-27 11:05:55 följande:
    Två nya bilder i galleriet om någon vill vara vänlig och lägga upp i bild-tråden (ej den orange/bruna)! Storlek, pris etc står under bilderna.
    Nu finns bilderna
  • josse82
    josse82 skrev 2007-09-27 11:32:47 följande:
    Nu finns bilderna
    Missade att skriva att det är snigelinas bilder....
  • josse82
    krinzon skrev 2007-09-28 19:09:28 följande:
    josse 82 - Men guuuuud så tufft!!!!!! Vilket charmtroll!
    Tack
  • josse82
    lollypop skrev 2007-09-28 21:23:23 följande:
    josse82:Måste bara få kommentera din lilla going igen! Guuuu vilken liten tuffing!!! Han är bara sååå söt!!! Fin shopping också!Filten såg gosig ut!?
    Tack
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)