För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
tinja
gaaaaah det var ju SÅÅÅÅ fint!!!
tinja
gaaaaah det var ju SÅÅÅÅ fint!!!
astrid33
nä inte samma stil till babypojk - synd.
Gillar den svart-gråa cardigan som finns nu dock har du sett den? Skulle jag köpa om jag haft en pojk .
astrid33
ja den finns nog tror jag! Jättesöt "vuxen"stil inte alls baby .
www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=930936&parentid=0&color=457077&NewView=true här kommer länken till killkoftan på baby
jag kommer nog måsta köpa båda seten
majalaja
vilken avd. fanns molnmockasiner???? baby?
ååååå minns du vilka färger?
ms Leia
Jag tycker det skulle vara fint med ett halsband! Hon kanske har ett guldhjärta eller liknande? Så halsbandet ligger utanpå bodyn ...fint! Svårt att hitta nåt som matchar annars kan jag tänka mig... om du inte pysslar till det lite och och tex trycker ett grönt hjärta (i samma nyans som i kjolen) eller nåt annat kul!
Tror ni inte att många inlägg i bildtråden är av misstag? Jag har varit påväg att fråga nåt flera gånger men kommit på det i sista stund .
softsofie
ja oj.... men hjälp hur ska man nu kunna välja tunkia-set till lillan??? Finns 4 olika jättefina juuuuu......
softsofie
hahaha livsfarligt att klicka sådär!
Ja hjärtvelour dressen var jättefin och alla seten med tunikor... Men egentligen behöver man ju inte leggings till alla... Hade varit bättre om de sålde en tunkia separat tycker jag och så får man välja färg på leggings till.
Såg också tomteklänningen. Jag har köpt redan på Åhléns, den var snarlik fast den på Å var inte "avskuren" i midjan utan var bara "A"-formad. Jättesöt! Nu är ju frågan om lillan ska vara pepparkaksgubbe eller tomtenisse på julkortet?