• Mollie

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Maj bebis 07 skrev 2007-11-16 23:57:32 följande:
    mollieverkar som att många med pojkar handlar från flickavd. när de kommer upp i stl 86 och större. Trist för det blir ju inte lika mycket att välja på förstås. Hur är det med H&M då för lite större killar? Har inget i min närhet så jag har inte så bra koll.
    Dels gillar jag inte HMs kläder, men har hört att deras babyavd går till 86, ja! Men där där så mycket Kalle, Snobben och sånt, vill inte ha det!
    Tycker inte jag hittar speciellt mycket på flick heller, kastade ett getöga idag bara...
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-17 00:07:47 följande:
    Måste du handla specifikt på pojk då??? Jag har två pojkar och har inga problem att hitta fina kläder åt de... MEN jag handlar nästan allt på flick!!! Lindex har ju jättemkt unisex på flickavdelningen. Sen är jag inte så känslig om det är en rosa halslinning etc. Hellre det än fula kläder i dystra färger med blaffiga monster, gärna så läskiga som möjligt! *spy* Sen handlar jag mkt pop o me&I också. Kappahl är värst, skitmkt fult... där går det inte ens att handla på flick för det är så mkt krimskrams på kläderna... puffärmar, glitter, etc. Hm har bra byxor på flick, handlar lite på pojk också... men tycker hm har blivit riktigt tråkiga!
    Nä, är klart öppen för flickavd, men att få ihop en hel garderob vete tusan... Kanske, har ju inte testat...
    Har handlat 2-3 pallg på HM och de har blivit oanvända dessutom...
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-17 00:10:36 följande:
    Sen kan jag trösta dig med att det är värre än någonsinn på pojkavdelningen på Lindex i höst! Jag vet inte vad som hänt?? I våras o somras var det helt ok och man kunde hitta fina plagg från pojk också. Men i höst har det varit platt fall!! Så vi får hoppas de rycker upp sig lite o inser att pojkar passar också i retro kläder, inte enbart flickor...
    Ja, verkligen... Allt ska vara så "poppigt" vart tog alla retro-pojk-bebisar vägen?? Ska de bli poppsnören bara för de kliver över till 86 liksom?? Vad tänker de med?
    Alfred 070303
  • Mollie
    Line80 skrev 2007-11-17 00:15:38 följande:
    tycker oxå det är jätte trist att pojkar ska behöva vara så "tuffa".
    Ja, vill att min son ska vara gullig även om han är en 86a!
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-17 00:22:01 följande:
    nä, jag har inte heller förstått det. Gränsen är så markant mellan baby o pojk! Inget får vara gulligt o sött längre utan de ska bli jordens hårdaste o tuffaste!! Det är så tråkigt! O så jäkla tråkiga färger.Men när de börjar komma upp i stl 86 o större så växer de ju inte ur kläderna lika fort. Då kanske det kan vara idé att investera mer i de något dyrare kläderna som tex pop, me&i, danskdesignat etc. De har ju kanonfina kollektioner tycker jag o barnen behöver inte bli vråltuffa!! Dessutom är andrahandsvärdet så grymt mkt bättre, så i slutändan blir det inte dyrare. Men man ska ju ha pengarna att lägga ut första gången... sen flyter det på bra om man säljer av med jämna mellanrum!
    Jo, jag hadlar en del Pop och danskt med, men inte lika mycket som Lindex! Jag vill iaf variera en del...
    Alfred 070303
  • Mollie

Näår jag klarar mig utan kryckor ska jag ut på kika lite...

Alfred 070303
  • Mollie

Har några frågor...
    Snigelbodyn, fins den i 86? Eller slutar den vid 80? Har tröjan i 86...
    Den där tunikan men djungeldjur på, gul och brun (finns i rosa/grön med), finns den på bild någonstans? Eller har jag missat den i bildtråden??

Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-20 21:33:49 följande:
    ta 3 betala för 2 ska gå att kombinera på ALLA avdelningar och det erbjudandet ska fungera tillsammans med kuponger!!!
    Är det vad du fått veta via kundtjänst?? I så fall kan man hänvisa dit och säga att man varit i kontakt med dem?? Har med varit i dispyt med dem i kassan...
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-20 23:07:00 följande:
    det första vet jag inte, men det andra har ju vissa varit i kontakt med kundtjänst angående. Men jag säger alltid att jag fått kombinera från alla avdelningar förut och då brukar det gå bra. För det är olika bland olika personal i samma butik här.
    Ska nog maila tillkundtjänst och höra efter... Men hinner man få svar innan man ska handla? Tänkte shoppa upp min kupong på frdag!
    Alfred 070303
  • Mollie
    josse82 skrev 2007-11-20 23:13:25 följande:
    Det ska vara så och säger de ngt annat så hänvisa gärna till kundtjänst Funderar skarpt på att skriva ett mail till kuntjänst och be dom skicka ut ett regionsfax där de tydligt berättar hur det ska gå till...  
    Ja, TACK! Jag kunde inte mail nu, det var nåogn server upptagen... Men den där utskriften skulle man behöva ha, som sagt, har ifråga satt det många gånger och lämnat varor på disken när de inte gett med sig... *morr*
    Alfred 070303
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)