Inlägg från: lollypop |Visa alla inlägg
  • lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

SysterP skrev 2007-09-06 14:50:59 följande:
    hmmm jag som är låååångsam sääävlig norrlänning
    Ingen fara! Säkert fler som missat med tanke på i vilken racerfart det går här i tråden
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • lollypop
    nannis84 skrev 2007-09-06 15:08:35 följande:
    måste fråga varför är alla galna i den där overallen???Här i borås finns det massa kvar...
    För att den är sååå schnööög!!!

Älskar verkligen Me&I:s molnkläder!!! Och denna är ju mycket snarlik, även om det är en kopia
  • lollypop
    Mollie skrev 2007-09-06 15:17:49 följande:
    Liiite fräckt att ta ut 220 kr i utgångspris kan man ju tycka då.., emn den lär hon ju säkert bli av med om man säger så!
    Jag hade ALDRIG lagt ut ett högre utropspris på nåt än vad nypriset varit! *skämmigt*
    Däremot hade jag inte skämts om jag i slutänden fått mer än nypris!
    Har själv betalat mer för grejer jag verkligen velat ha och som jag vetat jag inte kunde få tag i på annat sätt!
  • lollypop
    lollypop skrev 2007-09-06 12:56:54 följande:
    Hade det varit förra vintern så hade jag lätt kunnat använda den. Då var det så otroligt milt! Och det blev egentligen ingen riktig vinter förrens i februari.Men blir det som normalt i år, så kommer den endast nyttjas nu under hösten.Jag hade en H&M-overall till min lilla förra året. Jättenöjd!Så jag funderar på att ta en sån i år igen.Men jag tror inte att en bävernylonoverall blir för klumpig!?Det beror ju iofs på hur aktiv och rörlig hon är i sig själv!Men det är ju bara att konstatera... Vinterkläder är klumpiga
    Citerar mig själv!
  • lollypop

Förra året hade jag en lurvoverall fr. Lindex + en tjockare overall fr. H&M.
    Men eftersom det var så milt förra vintern så använde jag oftast den tunnare overallen!

• lollypop
    nannis84 skrev 2007-09-06 17:27:25 följande:
    Så sant så.. fyyy tycker inte alls om att inhandla vinterkläder..Har oxå kikat på H&M overallerna o beställt en sån.. verkar mjuk o lätt..Är det inte för varm m flecce overall på hösten?? såå dålig på sånt här..
    Inte här (i skåne) vi har ofta fuktigt, rått och blåsigt. Så här är det perfekt!!!
  • lollypop
    philmKarin skrev 2007-09-06 17:31:42 följande:
    Om de inte går och kommer sitta mycket i vagnen så tycker jag det räcker med fleeceoverall och åkpåse men min plutta kommer ju springa omkring så hon har även overall från Po.p (2 st ). Kan rekomendera HM:s rosa overaller... superfina tycker jag!
    Hade en sån förra året och funderar starkt på en i år också. Jättenöjd!
    Lillan är inte på dagis och kommer förmodligen mest sitta i vagnen ändå så varför slänga ut en massa pengar på nått dyrare!?
  • lollypop
    philmKarin:

Här är inget OT så länge det gäller SHOPING, BARNKLÄDER m.m
    Där ingår naturligtvis skor
  • lollypop
    2timearound skrev 2007-09-06 19:28:47 följande:
    Någon som vet? Om shopen alltså?
    Vet bara att den inte funnits i onlineshopen. Allt finns ju inte där!
  • lollypop
    R Mutt skrev 2007-09-06 20:42:37 följande:
    Jisses vad ni skrivewr *S* Tack alla som erbjöd sig att jag fick kopiera bild till min blogg. Jag använde till slut lollypops bild för det bidde fint med två overaller tyckte jag
    Kul!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)