Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

*ghaaa* Alma har ju vuxit ur sina hängselvelurisar!!!
    Blir till att jaga 92or!

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    milimina skrev 2007-10-09 12:35:42 följande:
    men shit, jag som vill att junior ska ha sina senare! fast alma är större va? *håller tummarna!!*
    alma e liten till längden men lite runt om magen. Det är längden på benen som börjar tryta nu. Det funkar så länge hon står still men böjer hon på benen så blir det kalt upp till mitten av vaden. Tror junior är samma längd men lite slimmare
    3 barns mor skrev 2007-10-09 11:47:29 följande:
    dom fanns på Lindex i Barkarby i fredags. mollan nu skrev 2007-10-09 11:36:01 följande:
    TAck!
  • mollan nu

Mer OT
    Jag har fem syskon: 3 bröder och 2 systrar så mina päron lyckades perfekt med 3 av varje.
    I min släkt har det skojats om att den förstfödde i familjen alltid vart en pojk och han i sin tur fått en pojke vilket stämmer i massa generationer tillbaka. Så nu väntar jag på att min storebror ska skaffa sin en tjej att "göra" en son med.

Tunikan var riktigt snygg. Måste nästan köpa en!

• mollan nu
    snigelina skrev 2007-10-10 09:11:35 följande:
    Vi har också lyckats perfekt
    absolut!

Lollypop: nämmen då det va bra jobbat!

Jag har fått flertalet pikar om att vi måste skaffa en lillebror till Alma, men nä hon ska få ett lillesyskon och inget annat svarar jag. Eller så kontrar jag med att jag hoppas det blir en tjej till så vi får användning för alla klänningar.
  • mollan nu

hehe tänk vad man kan bestämma sig för saker mentalt. min mamma visade mig en del ur sin dagbok hon skrev när hon var 11 år. Där står det att hon skulle få två barn, först en pojke som skulle heta Anders och sen en flicka som skulle heta Maria. Hon prickade in båda oss men glömde de andra fyra.

• mollan nu
    snigelina skrev 2007-10-11 08:09:54 följande:
    Är det inte orange sömmar?Måste nästan titta efter den tröjan igen. Hade ju tag i en som hade så sprucket tryck.. Nån annan som upplevt det? kanske var ett måndagsex.
    trycket har blivit jättefult nu efter två tvättar. Sprucket och grådassigt.
  • mollan nu

molnoverallen e liten tycker jag.
    Dottern på 79 cm kunde inte ha en 80:a men det var inte längden som var problem det var bredden över bröstet.

• mollan nu

var på lindex en sväng på lunchen. Såg en ny tunika och en ny klänning jag inte sett förr.
    klänningen var samma modell som denna:

men hade fickor fram på, den var orange, rosa, röd och brunrandig. Snygg men inte värd 129:- tyckte jag.
    Den andra tunikan var rosa eller brun med mönster fram (svampar, träd mm)
    Snygg även den.

• mollan nu
    Maj bebis 07 skrev 2007-10-15 13:15:20 följande:
    mollan nuvilken avd? baby el. barn?
    ah det missade jag ju, det va 86-122
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)