• Mollie

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snorky...

Du som köpt tjejkläder till dina grabbar, hur har du gjort med storleken? HAr du gått upp eller har du tagit samma som på pojk?
    ALfred ahr den där snigeltröjan i 86 och den sitter bra NU, det jag kommer at handla vill jag ska räcka under våren emd, ska man satsa på 92 då? Normalt har han 80 just nu!

Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-20 23:37:52 följande:
    jag får gå upp... stora har 98 "normalt" men 104 från flick. Lilla har normalt 80 (tex från babyavdelningen) men 86 från flick. Men så är det generellt att kläder på "flickavdelningar" är mindre än på pojk, o även mindre än på baby!!! Så jag går upp även på hm tex. Tycker det är så larvigt... är så trött på allt sånt här. Önskar att det mesta kunde vara unisex. Tänk på att han inte kommer växa i sånt rasande tempo framöver längre. 80 o uppåt tyckte jag det kändes som de kunde ha en evighet! Jag köpte de två senaste bodysarna i 86 till Mio men jag insåg att han skulle bada i de om han skulle ha de nu, och lagom tills de skulle vara lagom så skulle jag nog tröttnat på de. Så jag gick o bytte idag.
    Ja, det är så ja, att man måste gå upp i storlek... Är med rätt less på det här att allt ska vara sååå uppdelat, ´ska vi öppna en UNISEX-butik ihop???
    Är åxå medveten om at than inte alls kommer att växa lika fort nu... Han har dessutom börjat att hsa sig fram på stjärten och det går i en rasande fart, ställer sig upp och så, så jag natar att det är gå som är aktuellt när som helst... Kanske ska våga ta 86 ändå? Kan köpa och prova...
    Kolade lite på Lindex online, men så mycket på flick var itne så att jag skulle vlija ha det på Alfred, barad en där djungeltunikan... Hoppas på bättre i butik... 
    Alfred 070303
  • Mollie

Handlade upp min kunping idag, men helt ärligt, jag hade svårt för att hitta kläder som ajg ville ha, både på pojk och på flick! :-S Är lite besviken men handldlade upp den + nått litet till mig själv. Nu idag fick jag ett mail från Lindex, men en sån kupong i med, handla för 400 kr å få 100 kr rabatt... Men man dra ut den och handla med den i butik?? Eller gäller den bara på onlinebutiken??

Alfred 070303
  • Mollie

Men va 17, jag får inte ut den!!! Kan inte öppna filen i min dator ju... Har haft problem med pdf-filer, tips på hur man gör??

Alfred 070303
  • Mollie

Meen, jag får itne ut kupongen från Lindex på mailen. Kan inte skriva ut den, hur gör jag???

Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-24 10:06:56 följande:
    jag trycker bara på skriva ut -ikonen... är det rätt skrivare angiven då?
    Mne när jag trycker på skriv ut så ska ajg spara ner den på¨datorn och det är sen, den komme rinte upp i pdf-formatet så sidan är helt vit... Har bara en skrivare angiven så det är inte det som rä felet...
    Alfred 070303
  • Mollie

Har fått ut kupongen och på måndag kan det bli till att shoppa igen! Mitt Adobe program hade hängt sig, maken fick fixa!

Får man lägga upp kläder i bildtråden som ej är köpta på Lindex? Måste få visa vårt inköp fårn Åhléns igår...

Alfred 070303
  • Mollie
    miniGrynet skrev 2007-11-24 16:56:41 följande:
    Mollie Klart du får, jag vill gärna se i alla fall! Fina kläder är alltid roligt att se!
    Håller på för fullt å laddar in i datorn (hade visst lite fullt i kameran ), meddelar när jag är klar!
    Alfred 070303
  • Mollie

Har även köpt djungeltunika och ett par röda mysbrallor på t3b2 (på flick) åt Alfred, men det är hos mamma på omsyning!

Alfred 070303
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)