Snorky skrev 2007-11-20 23:37:52 följande:
jag får gå upp... stora har 98 "normalt" men 104 från flick. Lilla har normalt 80 (tex från babyavdelningen) men 86 från flick. Men så är det generellt att kläder på "flickavdelningar" är mindre än på pojk, o även mindre än på baby!!! Så jag går upp även på hm tex. Tycker det är så larvigt... är så trött på allt sånt här. Önskar att det mesta kunde vara unisex. Tänk på att han inte kommer växa i sånt rasande tempo framöver längre. 80 o uppåt tyckte jag det kändes som de kunde ha en evighet! Jag köpte de två senaste bodysarna i 86 till Mio men jag insåg att han skulle bada i de om han skulle ha de nu, och lagom tills de skulle vara lagom så skulle jag nog tröttnat på de. Så jag gick o bytte idag.
Ja, det är så ja, att man måste gå upp i storlek... Är med rätt less på det här att allt ska vara sååå uppdelat, ´ska vi öppna en UNISEX-butik ihop???
Är åxå medveten om at than inte alls kommer att växa lika fort nu... Han har dessutom börjat att hsa sig fram på stjärten och det går i en rasande fart, ställer sig upp och så, så jag natar att det är gå som är aktuellt när som helst... Kanske ska våga ta 86 ändå? Kan köpa och prova...
Kolade lite på Lindex online, men så mycket på flick var itne så att jag skulle vlija ha det på Alfred, barad en där djungeltunikan... Hoppas på bättre i butik...