• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

föresten, antar att sniglarna hängde på tjej eller?

• Lokatt
    Snorky skrev 2007-10-03 22:41:38 följande:
    jag tycker det brukar ta typ en månad innan kläderna man hittat i butik kommer upp på hemsidan! kanske inte alltid är så dock?!? men rent generellt så är de så seeeega där.
    Ja de är ju det ofta. Dummast av allt är ju att dom inte ens tar in hela sortimentet!
  • Lokatt
    Snorky skrev 2007-10-03 22:51:18 följande:
    Varför måste det stå på trycken på de ekologiska kläderna att de är ekologiska?? Det förstör hela plaggen tycker jag! Annars gillade jag bodyn, om det bara hade varit grodor o inga returpilar eller fula pratbubblor!
    vilken? *missat*
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2007-10-03 23:01:11 följande:
    Den här var jätte snygg för större barn! www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Har inga så stora barn än...
    Fast den lila man kan klicka fram där menade jag.. oranga oxå snygg dock
  • Lokatt

Dom nya utsvängda hängselbyxorna i jeans är så snygga! Hur är de i stl?

• Lokatt

någon annan än jag som tycker det är dumt att man inte kan ta "postförskott" till sin lindex butik? (från web-shopen) alltså betala när man hämtar ut paketet i affären. Förstår inte varför! Man kan ju välja det om man skickar via postombud.

• Lokatt
    aneka skrev 2007-10-04 22:28:29 följande:
    lokatt: men man kan ju hämta gratis på sin lindexaffär om man beställer dit? eller har jag fattat fel nu?
    Jo men då måste man betala med betalkort via internet (vilket jag inte kan) eller via sin bank direkt över internet vid beställningen (kan inte använda min internetbank just nu) eller med sitt kreditlindex kort (har bara kontant veritionen)
    Alltså behöver jag betala på något annat sätt.
    Vore smidigt att betala till Lindex affären jag hämtar ut paketet i.
  • Lokatt
    solida skrev 2007-10-08 17:33:45 följande:
    Jag fick förresten 310 kronor för min molnoverall på tradera...!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)