Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ja visst är den rosa molnoverallen "flickig" men då är väl också den bruna "pojkig" synd bara att de inte fanns inne samtidigt. Och i ännu fler färger!

Luftballongbodyn fanns inne på flick nu på mitt Lindex dvs i ROSA färger men jag tycker den på pojk avd var finare färger (brun/orange/blå). Har ingen bild.

Ännu inga molnmockisar eller ugglebody/strumpisar uppackade... morr. Däremoit fina monsterstrupisar som matchar till monsterbodyn.

Snigelbody!!!! Spännande....

Jag har två st plagg från t3b2 med lappar kvar som jag vill byta. Jag har inget kvitto kvar. Hur ställer de sig till det? Får jag byta till vad som helst eller går det inte alls eftersom jag eventuellt fått ett plagg gratis? Ngn som testat?

• Maj bebis 07

skulle det vara gröna kanter på snigelbodyn?

I såna fall önskar jag mig nya färger på plyschbrallorna: orange (som passar molnbodyn och snigelbodyn bla) och gröna som passar snigelbodyn (och säkert massa annat)!!!

• Maj bebis 07

alltså kan inte nån tipsa Lindex om de oanade resurser som finns här i tråden . Vi är ju proffstyckare av rang och dessutom väldigt kreativa (syr om kläder!!) och vet precis vad som skulle sälja bra . Som tack för hjälpen från oss nöjer vi oss med ett par futtiga presentkort i månaden .

• Maj bebis 07

Selmas
    Åsa1982 har bild i sitt galleri på pepparkaksdressen! Det går säkert bra att kika in .

• Maj bebis 07

snorky
    ja me&Is byxor verkar vara lite mer "klar"oranga. De är fina men jag skulle hellre ha ett par i "Lindex-orange". Likaså de gröna från me&I är väl väldigt limegröna? Sne ska vi ju inte tala om prisskillnaden...

• Maj bebis 07

snorky
    såg du de fina monsterstrumbyxorna till bodysarna?

• Maj bebis 07

snorky
    ja me&I är bra på det sättet att det ju faktiskt går att sälja sen! Gillar också att de är smala (även om min snutta har korvlår haha) + lite utsvängda. Var på mitt första party nyligen och allt utom ett plagg (!!) var slut i kollektionen av det jag ville ha så tråkigt. Älskar annars polarns mönstrade "långkalsonger" med landskapsmotiv .

• Maj bebis 07

Love2007
    Ja jag såg dem! Nä som du säger inte ultimat form och material . Men helt ok och fina! Jag köpte lejon tvåpacket både byxor och bodys men ska nog lämna tillbaka bodysarna. Alla de mönstrade byxorna tyckte jag var fina!

• Maj bebis 07

snorky
    mm hade turen dock att få köpa suragrodordressen + mössa i rätt storlek av säljarens visningsplagg! Ville så gärna ha det så jag blev jätteglad... Och nu har jag bokat mig som värdinna till nästa kollektion så då får man väl va på hugget.

Jag har de röda lanskapsbyxorna som du menar tror jag (röda muddar och sommarstugor (?) mm på. Och skogsmotivet.... såååå fint! Känns som Lindex försökt efterlikna liiite med de kaninleggingsarna på barnavd stl 86 och uppåt.

• Maj bebis 07

mollie
    verkar som att många med pojkar handlar från flickavd. när de kommer upp i stl 86 och större. Trist för det blir ju inte lika mycket att välja på förstås. Hur är det med H&M då för lite större killar? Har inget i min närhet så jag har inte så bra koll.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)