• Mollie

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

miniGrynet skrev 2007-11-24 17:20:44 följande:
    Underbar body!! Älskar Barbapapa, ska nog ta mig till Åhléns nån dag!
    Ja, jag vet, blev bara sååå kär i dem! Hade svårt att välja! Finns ite olika färger och alternativ.... Är det dessa vi får se på Tradera snart eller?
    Dessutom är ju ALfred påväg till strl 86, så jag var tveksam då den bara fanns i 74/80, men den är stor i storleken. Tröjorna med samma tryck fanns i större, men då var det inget tryck på ryggen, va ju det som var så coolt ju!
    Alfred 070303
  • Mollie
    rainbowbrite skrev 2007-11-24 17:31:25 följande:
    ÅÅÅÅÅåååå, barbapapa!!! Upp till vilken storlek fanns dom?
    Bodysarna till 74/80 och tröjorna fanns i större, vet ej dock HUR stora... Kolalde inte så noga.
    Alfred 070303
  • Mollie
    rainbowbrite skrev 2007-11-24 17:32:42 följande:
    Såg nu..:( Jag skulle behöva storlek 92 och 110 juh...
    Ja, i 92 fanns då tröjorna iaf! Det är jag nästan säker på. För tröjan jag kikade på var 86/92 tror jag...
    Alfred 070303
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 17:35:19 följande:
    Jättefina kläder!!! Hur mycket kostade den blåa västen? Fanns den i andra färger också??
    Den blå västen var nog från i somars, elelr tidig höstkollektion, för den var read! Ordpris 199 och jag köpte för 99 kr. Den är mörkblå och svart, vändbar och huvan går att ta av. Tänkte den skulle passa i vår!
    Alfred 070303
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 17:40:16 följande:
    Men åå det låter ju perfekt. Hoppas att den finns även på nåt Lindex nära mej!
    Ja och om den fanns i andra färger vet jag inte, är förtjust i blått själv så när jag såg den så tittade jag inte runt på andra. Var dock på ett annat Lindex åxå igår (var på två i olika sätder) och där var den på rea för 129 kr. Så det verkar vara olika.  
    Alfred 070303
  • Mollie
    Peak skrev 2007-11-24 17:53:44 följande:
    Mollie - jättefina bilder och söt modell!!
    Tack! Generad
    Alfred 070303
  • Mollie
    lillronya skrev 2007-11-24 19:20:36 följande:
    Jag älskar blått jag med. Speciellt nu när alla tjejerna fått en lillebror. Tänkte mer på om där var nån lite "flickigare" färg också. Inte för att hon måste vara flickig utan för att det är roligt om de inte är helt lika klädda.
    Ja, då kan jag tänka mig att du vill ha lite mer "killigt"... Speciellt nu när det är så könsuppdelat. Jag önskar mig en liten flickbebis nu när man går i butikerna, det finns ju så mycket söta tunikor och kläningar och allt vad det är! Fina färger och mönster, inte bara randigt, rutigt eller rosa och lila typ...
    Men tyvärr vet jag inte om västen, du får ut å spana själv!
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-24 22:42:59 följande:
    tråkigt om det bara är t-shirts... då får det nog vara! Vi använder det så sällan såhär års pga att barnen är så varma så de kan inte ha dubbla tröjor när vi ska ut osv... sen känns det bökigt o jobbigt! Men jag ska undersöka saken i veckan. Blir nog bruna bodyn åt lillkillen iaf och de randiga leggingsarna!! Tyckte det var så fint och det är de färger han passar som bäst i också... min lilla rödtott! Men får slå in det så får han det i 1-årspresent.
    Nix! Det finns tröjor med lång ärm, de tittade jag på. Däremot hittade inte jag någon pyjamas! Måste kolla upp det i morgon!

Som sagt, NÄR får vi se Barabpapa på Tradera tror ni??
    Alfred 070303
  • Mollie

Lovar, en sista Barbabapapa bilden i bildtråden! Blev som tokig... Fick lov att inhandla denna t-shirt idag... Skall dock sparas till sommaren är det tänkt...

Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-25 22:52:24 följande:
    Måste bara tipsa om att den bruna snigelbodyn passar kanonfint tillsammans med me&I´s orangea plyschbyxor!!! Äntligen gör Lindex kläder i finaste nyansen på orange... inte den där mer rödorange färgen...
    Jag hade svårt allt besämma mig i butikne om den grön/rödoranga bodyn var röd eller orange när jag var inne i butiken med deras ljussättning, men kom överens med min medhavda vän att den var ornage, alltså stämmer det!
    Alfred 070303
  • Mollie
    Snorky skrev 2007-11-25 23:15:21 följande:
    nu blir jag förvirrad?! vad pratar du om för body??? barbapapa??? jag pratade om Lindex´s snigelbody i det inlägg som du citerat.  Annars vet jag inte heller riktigt vilken färg den gröna barbapapa bodyn hade på kantbanden... inte "rätt" orange el röd färg enligt mig... sån svårmatchad färg så jag kommer nog köpa samma body som du köpt... tyckte den var finast... den brun/orangea alltså
    Ja, men jösses, citerade FEL inlägg, skulle ha citerat detta;
    Snorky skrev 2007-11-25 22:50:30 följande:
    ja, brun/orange, orange/brun, grön/rödorange, vit/svart. Förstnämnda färgen är färgen på bodyn o den andra färgen är färgen på kantbanden.
    Så kan det bli när man har bråttom och JA, jag menar den grön/orangea Barbabodyn, ja! Sorry, my misstake...
    Alfred 070303
  • Mollie
    miniGrynet skrev 2007-11-25 23:51:01 följande:
    MollieVilken fin! MÅSTE till Åhléns...
    Ja, jag fick göra en extra runda idag ju! Bara för att jaga lite Barbapapa kläder... Hihi!
    Alfred 070303
  • Mollie
    mollan nu skrev 2007-11-25 23:55:29 följande:
    Ni som provat barbabodyn, täcker inte byxorna halva gubben?
    Kolla i bildtråden på mina bilder, då sonen har brallor på sig... 
    Alfred 070303
  • Mollie
    Mollie skrev 2007-11-26 00:09:28 följande:
    Kolla i bildtråden på mina bilder, då sonen har brallor på sig... 
    Eh, nä, vad säger jag... han har inga byxor på bilderna, haha... Men han ahr ahft Lindex velourisar med stjärna och de går inte upp så långt att Barbabok försvinner..., kanske 1 cm längst ner, inte mer..
    Alfred 070303
  • Mollie

Va finns ballong body och byxor i 86/92?? Har bara sett dem i 80... Vart hänger de i större än 80?? Ville ju ha men ville satsa på 86 ju!

Alfred 070303
  • Mollie
    lollypop skrev 2007-11-27 00:19:54 följande:
    Inte dubbelstorlek!På "mitt" Lindex fanns det i alla fall ända upp till 92.
    Nä, skrev lite tokigt, menade själv inte att de va dubbelstorlek... mer 86 å 92
    Har kolalt på alla Lindex och på Baby, men det har då bara funnits 80 som största, men de kan ju var slut! :-S
    Alfred 070303
  • Mollie

Vet någon här inne var traderatråden tagit vägen och om det fins någon ny? Har ju varit lite struligt med det där nu...

Alfred 070303
  • Mollie

Värst är väl att den ändå lagts UT för 290 kr... och att någon nappat på det!

Alfred 070303
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)