Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jag köpte min i solna, dom kom i förrgår sa tjejen i kassan. De bruna vara redan slut så det går åt.
    Kollade butikerna i city i går och där såg jag dom inte.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu

Var på djungeltunika jakt efter jobbet idag. Hittade den bruna (och gröna) på Lindex Hötorget!
    Köpte även den bruna tunikan med matchande leggings till som annonseras nu 2 för 199:-
    Blev även ett par fodrade lila byxor för 49:50 samt den beiga tunikan med bilar och hus på för 39:50
    Så 7 plagg för 422:- blev det. Kändes helt okej!

• mollan nu

Ni som letar djurtunikor i sthlm: Lindex i Sundbyberg hade massor kvar! Både bruna och gröna. De hade även äppeltröjor, molnbodys, hundbodys, velourbyxor i alla färger och massa annat som tagit slut direkt i andra butiker. Fanns även en hel del rea där!

• mollan nu
    tessanior skrev 2007-10-24 05:52:04 följande:
    Slänger in en liten fråga här...Jag har en bamsejacka till min son, (grön med fleecefoder) är supernöjd med den och har använt den ganska flitigt på ur och skur dagis. Nu har en liten plupp på dragkjedjan ramlat av så att den inte håller sig stängd. Kan man lämna tillbaka den o få en ny jacka? Har alltså bara haft jackan i en månad ungefär.Tänkte att ni kanske hade koll på hur medgörliga lindex är i allmänhet med reklamationer o byten o sånt. Är det lönt att gå tillbaka med den?//Therese - big fan of lindexkläder
    jag skulle reklamera, självklart ska jackan hålla när den används det är ju ingen prydnassak
  • mollan nu
    Squeezetoy skrev 2007-10-24 15:54:19 följande:
    Är det någon som sett fina strumbyxor som passar på en kille någonstans? Det finns ju ett överflöd till tjejer, men rosa med kitty eller små blommor mm är jag inte direkt sugen att sätta på min son.
    det finns fler enfärgade på lindex, köpte svarta i går. Polarn har rätt många unisex oxå tycker jag.
  • mollan nu
    Malin med Tim skrev 2007-10-25 16:11:07 följande:
    Handla för 300 och få 100kr rabatt gäller även i morgon, jag fick även 50kr för att jag var en (faktiskt den sista) av de 300 första kunderna.
    oki, då kanske jag tar en sväng dit i morron på väg hem från jobbet.
    Synd att jag handlat "allt" Alma behöver sista tiden då
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)