• Alexa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-09-10 21:48:54 följande:
    Ja, men jag vet inte om jag tyckte att dom var så fina... irl !!!???Kan inte bestämma mig
    När dom hänger på galjen ser dom verkligen tråkiga ut... Men jag köpte ett par 86:or ändå... Trots att lillkillen bara är typ 73 lång... Och dom var verkligen superretro och dundercoola på honom...

Så köp ett par och prova.. Du kan ju alltid lämna tebax..
  • Alexa
    Sötastistan skrev 2007-09-10 21:59:39 följande:
    var det någon som köpt velour hängslebyxorna de bruna? Finns de bara från storlek 86 och uppåt någon som vet? Kostar?
    Japp.. Från 86-116 och kostar 129:-..
  • Alexa
    Lokatt skrev 2007-09-10 22:00:34 följande:
    Är dom små i stl alltså?
    Jag var ju självklart tvungen att vika upp dom en bit... Men sitter han i vagnen, vilket han gör när vi är ute och spatserar (för han går ännu inte) så åker dom ju upp aningens och då ser det helt ok ut...
    Är du händig så kan du ju sy upp dom..
  • Alexa
    Sötastistan skrev 2007-09-10 22:02:24 följande:
    Alexa såg velorisarna i ditt bildgalleri så fina!! Ska nog köpa ett par imorogn till sonen! finns de i flera färger än brunt?
    Finns bara i brunt och dom hänger på flickavdelningen..
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-10 22:04:48 följande:
    Alexa> De är himla fina på din lilla kille... Hur gammal är han?
    Han är 11 mån... Fyller 1 år den 6 okt...
  • Alexa
    Lokatt skrev 2007-09-10 22:07:09 följande:
    tycker allvarligt det är dax för en unisex avdelning på lindex! hängselbyxorna, varför flick lixom?! samma med plychbyxorna osv.!
    Håller med.. Absolut... Jag shoppar ju nästan bara på flick... Hittar mycket där till min lille kille...
  • Alexa
    solida skrev 2007-09-10 22:08:05 följande:
    Jag kanske skulle köpa dem ändå, han kommer ju kunna ha dem ett tag till innan han blir "stor"... Ha ha, gud vad jag velar fram och tillbaka. De verkar ju rätt små i storleken. min son är också 73 cm lång (8 mån).Jag är nyfiken på de där randiga velourisarna som nån skrev om förut. Hoppas de hade rätt om att de kommer!
    Du kommer inte ångra dig... Åk genast och köp.. Dom är döcoola på.. Dom lär ju passa bättre sen när dom kan gå oxå... Eller det kanske din lille kille redan gör??
  • Alexa
    Snorky skrev 2007-09-10 22:10:25 följande:
    hihi... det är bra att ha nåt att skylla på! Men inte fasen har jag nån annan gång varit på Lindex 5 dagar av 6! Samma sak med pop-tråden, den påverkas man också massa av! på gott o ont!
    Japp... Som bara den... Men vad gör man inte för dom små... Själv har jag ju 10 minuters gångväg till närmsta köpcentra med typ 100 butiker... Farligt kan jag säga...  
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 22:07:57 följande:
    Jag har ju redan äkta varan... Me&I bruna plyschhängslebyxor med hjärta på rumpan Fiiinare byxor får man leta efter!!!!!.....
    Ååååh... Dom hade jag med velat ha... *avis* Fast jag har beställt dom prickiga nu... *hihi* Kanske skulle beställt sura grodorna ist.. För nu har jag ju bruna hängslevelourisar ju... hmmm...
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-09-10 22:14:14 följande:
    I KNOW THE FEELING!!!
    hehehehehehehe... mmmm....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)