Inlägg från: josse82 |Visa alla inlägg
  • josse82

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-10-09 09:37:41 följande:
    josse82:Klart du får visa upp ALLA fina kläder Men du kanske ska skriva att dom INTE är från Lindex i fortsättningen Så ingen blir lurad!
    Hahahaha, ABSOLUT!!!
  • josse82
    Michaela83 skrev 2007-10-09 09:28:35 följande:
    Tack, men jag tror att vi skämtar lite med varandraFlört
  • josse82
    jollydolly skrev 2007-10-12 08:47:08 följande:
    Ngn får gärna hjälpa mig med mina bilder i mitt galleri... får inte in dom i bildtråden... Skulle visa upp den vändbara Uggle-overallen
    Fixat
  • josse82
    lewwe skrev 2007-10-17 16:06:36 följande:
    Jag har ett stort problem. Gick m i Lindex club för typ 6 månader sen och när jag fick hem kortet så lyckades jag eller min SAMBO slänga det i pappersinsamlingen innan jag ens öppnat det. Jag har varit inne och anmält det som borttappat men inte fått något nytt jag har även mailat och frågat hur jag ska göra, inget svar. Känns som man är lite betydelselös för de eller något............
    Ring Har förlorat mitt ett par gånger men har ringt och fått ett nytt jättefort
  • josse82

De kanske inte hunnit med att hänga ihop rean, kampanjen ska vara klar onsdag morgon

Nifelheim skrev 2007-10-30 18:54:05 följande:
    Hmm vad skum rean var. Det verkade som om de typ gömt reaplaggen bakom plagg som inte var sänkta. Vill de inte bli av med dem eller?
  • josse82

Ja, de brukar vara så att om de startar en ny kampanj inom Lindex så ska den vara klar i butiken senast kl 10 onsdag morgon

• josse82

Då håller vi tummarna på att de också sänks!!! Var inne lite snabbt hos oss men tyckte inte att det fanns så mkt så det blev inget för min del Men hittade lite snygga Katvig bodysuits så lite glad blev jag iallafall

• josse82

Nej, Det ska räcka att visa ditt Lindexkort

• josse82

Som vanligt är det dålig info ang. erbjudandet till personalen, tråkigt för dem och oss

syrra skrev 2007-10-31 21:50:18 följande:
    Jag fick också visa upp mitt sms för att få rabatt. Det stod ingenting i mailet att man skulle ha det med sig.
  • josse82
    znoozan skrev 2007-11-03 22:41:42 följande:
    kan man byta utan kvitto även om kläderna inte finns kvar i butiken? sonen  fick sk*tfula  (fix) kläder som jag vill byta men när jag var på lindex såg jag dem inte! lappen sitter kvar men priset är bortklippt!
    Beror helt på hur gamla de är?!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)